تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

معرفي جاذبه هاي ديدني ساري

شمال ايران انبوه ترين نقاط توريستي ايران را در خود جاي داده است. در اين منطقه به دليل نزديكي مرز شهرهاي مختلف شمالي ميتوان جاذبه هاي گردشگري را در زمان كم و با طي مسافت كم مورد بازديد قرار داد. ساري پر جمعيت ترين شهر مازندران و مركز استان است.در ادامه به معرفي جاذبه هاي ديدني ساري اشاره ميكنيم:

درياچه چورت:

درياچه چورت يكي از زيباترين درياچه هاي كم سن و سال ايران مي باشد. اين درياچه در سال 1318 شمسي بر اثر يك زلزله و سد شدن آب چشمه ايجاد شد. هنوز تنه هاي درختان كه قبل ها در اينجا بوده اند از آب بيرون زده است و به زيبايي درياچه افزوده است. اقليم سرسبز درياچه به دليل قرارگيري در ميان ابنوه جنگل و درختان سرسبز ، صداي پرندگان بومي و آب و هواي خوب آن از ويژگي هاي طبيعي اين درياچه است كه آن را به يكي از جاذبه هاي ديدني شمال تبديل كرده است.
اين درياچه زيستگاه ماهي هايي ست كه يا توسط مردم محلي در اينجا رها شده اند يا تخم آن توسط پرندگان در اين درياچه رها شده است و به مرور به جمعيت انها افزوده شده است گاها مردم در اين درياچه به ماهيگيري نيز مشغول مي شوند.
اين درياچه در اصل درياچه ميانشه نام دارد ولي به دليل نزديكي به روستاي چورت به اين نام معروف شده است.
براي رسيدن به اين درياچه زيبا بايد از جاده ساري به سمت كياسر حركت كنيد.

درياچه الندان:
درياچه الندان همچون درياچه چورت در نزديكي كياسر ساري قرار دارد.اين منطقه مه آلود در زمستان زيستگاه اردك هاست و در فصل بهار بنفشه و گياهان دارويي در اين منطقه مي رويند.در پاييز نيز عطر ازگيل در منطقه ميپيچد.مجموعه درياچه الندان به دليل زيبايي فوق العاده اش و طبيعت منحصر به فردش لوكيشن فيلمبرداري بسياري از فيلم هايي ست كه در شمال ايران ساخته مي شود.

چشمه هاي رنگي باداب سورت:

در شهرستان ساري ، بخش چهاردانگه چشمه ها در مسير عبور خود از بالا به پايين كوه حوضچه هاي متعددي را به وجود آورده است. چيزي كه اين حوضچه ها را متمايز ميكند طعم و رنگ متفاوت انهاست.يكي بي رنگ و بدون مزه است ديگري نارنجي رنگ و شورمزه كه هر كدام خواص درماني جداگانه نيز دارا مي باشند.

براي تماشاي زيبايي هاي شمال ايران و ساري مي توانيد از تورهاي يك روزه شمال و تورهاي چند روزه شمال از آژانس مهرانديشان استفاده كنيد. تور درياچه چورت علي الخصوص در پاييز علاقه مندان زيادي را به خود جذب مينمايد.تور باداب سورت نيز هم به صورت تور يك روزه هم تور دو روزه توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود.

 

تورهاي شمال ايران از آژانس مهرانديشان:
تور نمك آبرود

تور رامسر

تور ماسال

تور گلستان

تور جنگل ابر

تور فيلبند

تور هفت آبشار

تور جنگل راش

تور قلعه رودخان

تور ماسوله

تور ساحل و جنگل گيسوم

تور كندلوس

تور مرداب هسل

تور درياچه ارواح

 


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۱:۱۹ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور كوير مصر

تور كوير مصر

كوير مصر نامي غريب در ايران! احتما با شنيدن اين نام ذهنتان به سمت اهرام ثلاثه پرواز ميكند. اما اگر در تور كوير مصر شركت كنيد در ايران سرزميني را مي يابيد كه رمز و رازهايش دست كم از اهرام ثلاثه ندارد.مصر روستايي در نزديكي خور و بيابانك از توابع استان اصفهان است.در ادامه به آنچه در سفر به كوير مصر در انتظارتان است ميپردازيم: مهم ترين جاذبه ي كوير مصر رمل هاي شني طلايي رنگ است كه قدم زدن روي آن و لمس شن هاي نرم آن لابه لاي انگشتانتان لذتي وصف ناشدني دارد.در تور كوير مصر مي توانيد رها و آزاد روي اين تپه ها دراز بكشيد و به آسمان پر ستاره كوير خيره شويد. ستاره ها آنقدر نزديك زمين هستند كه احساس ميكني تا دست دراز كني ستاره ميچيني... اينجا مرزي بين آسمان و زمين نيست هر دو يكديگر را در آغوش كشيده اند.

در سفر به كوير كوتاهي نكنيد... سراپا چشم شويد و از گوشه گوشه ي آن ديدن كنيد. درياچه نمك از ديگر جاذبه هاي مورد بازديد در تور كويرگردي است. اگر به تنهايي به كويرنوردي ميپردازيد حتما يك راهنما همراهتان داشته باشيد، درياچه نمك براي كساني كه با اين منطقه غريب هستند خطر گم كردن راه اصلي را در پي دارد.

نخلستان سوخته از ديگر عجايب كوير مصر است. در دل كوير نخل هايي را ميبينيد كه باروري ندارد چرا كه ساليان گذشته با نفت خشك شده اند براي پرده برداشتن از اين راز مي توانيد در تور يك روزه كوير همراه ما باشيد و از اين منطقه ديدن كنيد.

از تفريحات مهيج كوير سافاري ست. سافاري يا همان ماشين سواري با خودروهاي شاسي بلند دقيقا روي همين رمل هاي شني انجام ميشود و بيشتر كويرنوردان به اين تفريح علاقه خاصي نشان ميدهند. تفريح ديگري كه شيريني خاصي براي گردشگران دارد شتر سواري ست كه در كمتر توري ميتوانند تجربه كنند.

در سفر به كوير مصر شب را ميتوانيد در كاروانسراهاي سنتي منطقه بمانيد. اين اقامتگاه ها بومگردي و سنتي ست و زير نظر ميراث فرهنگي به فعاليت ميپردازند و امكانات رفاهي گردشگران را براي يك سفر ناب به كوير ايران فراهم ميكنند. و اما در كنار اين اقامتگاه ها دو هتل سنتي نيز كه امكانات به مراتب بالاتر و بيشتري نسبت به مهمانسراها دارند به فهاليت ميپردازند. آژانس مهرانديشان از معدود آژانس هايي ست كه تور كوير مصر در هتل را اجرا مي نمايد. تور كوير مصر در هتل بالي مزيت هاي زيادي نسبت به اقامت در مهمانسرا دارد. بزرگترين مزيت آن اينست كه علاوه بر حفظ بافت سنتي كوير ، اتاق ها به صورت تختدار ، حمام و دستشويي مجزا در هر اتاق و مهم تر از همه پلان اتاق ها به دو تخته ، سه و چهار تخته است در حالي كه براي اقامت در مهمانسرا هر اتاق به صورت كف خواب و به 4 الي 5 نفر اختصاص مي يابد به عبارتي اقامت آن گروهي محسوب مي شود.

اگر ميخواهيد راحت ترين و بهترين تور كويرگردي را تجربه كنيد با آژانس مهرانديشان همراه شويد تا از امكانات متمايز ما نسبت به ساير آژانس ها بهره مند شويد.
تور كوير مصر در فصل پاييز شروع و تا هفته آخر فروردين ماه ادامه مي يابد و هر هفته به صورت منظم برگزار مي شود.براي رزرو تور كوير و اطلاع از قيمت تور كوير مصر مي توانيد به قسمت تورهاي طبيعت گردي - تور ماجراجويانه و تور كوير مصر مراجعه نماييد.


برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، زمان سفر به كوير، جاذبه هاي ديدني كوير مصر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۰:۲۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

معرفي بهترين رستوران هاي سرعين

[caption id="attachment_2551" align="alignnone" width="1024"]رستوران سرعين رستوران سرعين  تور سرعين  بهترين رستوران سرعين[/caption]

بهترين رستوران هاي سرعين كجاست؟؟

از هر گردشگري سوال كنيد محال است از طعم لذيذ كباب سرعين با گوشت بره برايتان نگويد... اگر يكبار از اين كباب بچشيد طعم آن براي هميشه زير زبانتان مي ماند و شما را دوباره به سمت سرعين ميكشاند.

در ادامه به معرفي بهترين رستوران هاي شهر سرعين ميپردازيم كه در سفر به سرعين مي توانيد از آنها بهره مند شويد:

رستوران عدل يا رستوران مينايي

اين رستوران در مركز شهر سرعين ميدان ساري شو قرار گرفته است.حاج قاسم و حاج علي دو برادر هستند كه مديريت اين رستوران را به عهده دارند.قربان آشپز اين رستوران است كه در درست كردن كباب با فيله و مغز ران گوساله مهارت زيادي دارد.

رستوران فرزاد

اين رستوران نيز همانند رستوران عدل در مركز شهر و ميدان ساري شو قرار دارد.كه كباب برگ آن همراه طعم خوب و خنك دوغ محلي زبانزد است.

 

چنانچه همسفر آژانس مهرانديشان در تور سرعين اردبيل و آستارا هستيد معمولا وعده هاي غذايي كه كه به عهده تور است در رستوران فرزاد سرعين سرو مي شود.هدف ما اين است كه تور سرعين كه اغلب خانوادگي است با بهترين كيفيت خدمات برگزار شود كه رضايت شما عزيزان را جلب نمايد.

ابن دو رستوران از بهترين رستوران هاي شهر سرعين است. با اين حال پيشنهاد ميكنيم در سفر به سرعين حتما يك وعده غذايي را به ديزي هاي خوش طعم در ساير رستوران ها اختصاص دهيد.

 

براي آشنايي با  [maxbutton id="2" ]   اينجا كليك كنيد.

چنانچه تمايل به رزرو تور سرعين ، اطلاع از قيمت تور سرعين و ساير شرايط سفر با آژانس مهرانديشان را داريد كليك كنيد.


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۰:۴۵ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تورهاي پر تقاضا در تابستان 97

تابستان بهترين فصل سفر است.البته ايران آنقدر مكان ديدني و گردشگري دارد كه اگر تمام طول سال را سفر كنيد يك عمر براي ديدن زيبايي هايش كم است... در اين مقاله قصد داريم شما را با پرتقاضاترين تورهاي تابستان 97 آشنا كنيم.

تور سرعين اردبيل آستارا

1- تور سرعين اردبيل آستارا

از بين تورهاي داخلي بيشترين تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعين اردبيل آستارا است. سرعين به دليل آب و هواي كوهستاني براي فرار از گرماي هوا ، پناهگاه خوبي ست.تور سرعين هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا مي شود.قيمت تور سرعين براي يك سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبي دارند و از همين رو گردشگران زيادي در تابستان به سرعين سفر ميكنند.اگر تمايل به استفاده از تور هوايي سرعين داريد بايد يك بليط به مقصد اردبيل تهيه كنيد و از آنجا به سرعين سفر كنيد و از آبگرم سرعين و جاذبه هاي ديدني آن لذت ببريد.

تور رفتينگ زاينده رود

2- تور رفتينگ

تفريحات آبي در فصل زمستان به اوج تقاضاي خود ميرسد. اين تورهاي در فصول ديگر سال به دليل سرماي بيش از حد آب به هيچ وجه قابل اجرا نمي باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتينگ هر هفته گردشگران زيادي را به سمت شهرهايي چون شهركرد مي كشاند. تور رفتينگ شهركرد در رودخانه زاينده رود اجرا مي شود. به مدت پنج ساعت به قايقراني مي پردازيد و هر جا كه براي شنا مساعد باشد ليدر قايق به شما فرصت شنا مي دهد. درجه سختي اين رودخانه زياد نيست و هركسي بدون هيج آموزش قبلي ميتواند در تور رفتينگ شركت كند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال يك منطقه ييلاقي در ارتفاعات استان گيلان است. آب و هواي آن در فصل تابستان خنك و معتدل است اما در فصول ديگر سرد است و مناسب سفر نيست. آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در كلبه هاي جنگلي برگزار ميكند و طبيعت گردان از آن استقبال ويژه اي ميكنند. شب ماني در كلبه هاي چوبي آرامش بخش است از همين رو پيشنهاد ميكنيم حتما يكبار هم كه شده به ماسال سفر كنيد.

4- تور تنگه واشي

تور تنگه واشي در فصل تابستان به دو دليل جذابيت ويژه اي دارد. يك آنكه در فيروزكوه و نزديكي تهران قرار دارد دوم آنكه از تفريحات آبي است كه در گرماي تابستان به گردشگران مزه ميدهد. آب اين تنگه در گرماي زياد تابستان هواره به شدت خنك است.تور تنگه واشي به صورت تور يك روزه برگزار مي شود. تورهاي يك روزه براي آنها كه در روز تعطيل فقط فرصت سفر دارند بسيار مناسب است.

تور نمك آبرود

5- تور نمك آبرود

نمك آبرود توريستي ترين شهر شمال است كه در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور ميرسد و تعداد سفرهاي آن هر هفته بيش از هفته ي قبل مي شود. تور نمك آبرود به دو صورت برگزار مي شود. تور 1 روزه نمك آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمك آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار مي شود . البته تور سه روزه نمك آبرود نيز در ايامي تعطيل سال برگزار مي گردد.

سخن آخر:

آژانس مهرانديشان در فصل تابستان علاوه بر تورهاي فوق تورهاي يك روزه و تورهاي چند روزه را در ايران عزيزمان برگزار مي نمايد.البته توصيه ما اينست چون تورهاي نظير تور سرعين و تور رفتينگ فقط در فصل تابستان برگزار مي شود اين سفرها را در اولويت انتخاب سفرهاي تابستاني خود قرار دهيد چون در فصول ديگر امكان سفر به آنها را نخواهيد داشت.و اما تورهاي شمال مانند تور نمك آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار مي شود و فرصت بيشتري براي سفر داريد.براي اطلاع از تورهاي طبيعت گردي و ايرانگردي مي توانيد به صفحه اصلي سايت مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۵:۵۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="300"]تور سرعين اردبيل آستارا چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟[/caption]

سرعين از شهرهاي استان اردبيل است. در كنار كوه هاي سبلان قرار گرفته است. آب و هواي خنكي دارد و شهر چشمه هاي آب معدني است.چشمه هايي كه هميشه جوشانند و به اين شهر طراوت و تازگي مي بخشند. مردمي مهربان و مهمانواز دارد كه آذري زبان هستند.اگر قصد سفر به سرعين را داريد بي شك تابستان برايتان بهترين زمان سفر است. در حالي كه گرماي هوا در شهرهايي چون تهران كلافگي به همراه دارد در تور سرعين از هواي خوب و خنك سرعين لذت خواهيد برد. اگر در اواخر فصل تابستان در تور سرعين اردبيل آستارا شركت ميكنيد چون بيشتر به سمت پاييز مي رويم بهتر است براي شب ها يك دست لباس گرم همراه داشته باشيد چون قطعا شب ها دماي هوا كاهش محسوسي خواهد داشت.

روز را به ويلا دره برويد و از زيبايي هاي اين دره ي زيبا در دل سرعين بهره ببريد.اينجا دومين جاذبه گردشگري سرعين محسوب مي شود.يك غار بزرگ در بالاي تپه ويلا دره نمايان است كه سوژه عكاسي گردشگران است و برايشان جذابيت ويژه اي دارد.

عصرها از استخرهاي آبگرم سرعين استفاده كنيد و توجه داشته باشيد هر يك از اين چشمه ها ويژگي هاي درماني خاصي دارند و براي يك بيماري خاص مفيد هستند. بهترين آبگرم سرعين گاميش گلي است كه كيفيت آن از سوي گردشگران تاييد شده است.

در تور سرعين علاوه بر خود سرعين از جاذبه هاي ديدني اردبيل و آستارا ديدن خواهيد كرد. در اردبيل درياچه زيباي شورابيل در انتظار شماست.

در آستارا از بازارچه مرزي بزرگ ان ديدن مي كنيد و ميتوانيد سوغاتي هاي زيبايي براي دوستانتان تهيه كنيد.

جذاب ترين بخش سفر به سرعين عبور از گردنه ي زيباي حيران و توقف در آن است. از سورتمه و تله كابين گردنه حيران استفاده كنيد و در دل طبيعت ان نفوذ كنيد.گردنه ي حيران از بي نظيرترين مناطق توريستي ايران است كه زيبايي ان هوش از سرتان مي برد.

در آخرين روز تور سرعين اردبيل آستارا از خريد عسل هاي طبيعي اين منطقه غافل نشويد. عسل اصلي ترين سوغاتي سرعين است. كندوهاي عسل در كوهپايه هاي سبلان قرار دارد و طعم و عطر عسل سرعين بي نظير است.

كساني كه از هواي دل انگيز و پاك سرعين در فصل تابستان لذت برده باشند هر سال يكبار همسفر آژانس مهرانديشان هستند و در تور سرعين اردبيل آستارا سه و نيم روزه شركت ميكنند. دو شب را در هتل دربار سرعين سپري ميكنند. هتلي كه تا كنون پاسخگوي خوبي براي نيازهاي گردشگران بوده است.گشت هاي تركيبي در منطقه سرعين اردبيل و آستارا به ترتيب انجام مي شود. ميزيت تور گروهي سرعين نسبت به تور سرعين هوايي كه به صورت انفرادي برگزار مي شود اين است كه در اين تور ليدر تور همراه گردشگران در گشت ها حضور مي يابد و برنامه ريزي گشت ها توسط آژانس مهرانديشان به گونه اي تنظيم مي شود كه تمام آنها تمام و كمال اجرا گردد ولي در تور هوايي سرعين علاوه بر اينكه قيمت تور سرعين افزايش مي يابد، خدمات بليط پرواز و هتل براي گردشگران رزرو مي گردد و از خدمات گشت و ليدر بي بهره اند. اما شما با توجه به نياز خود و همسفرانتان مي توانيد اقدام به رزرو تور سرعين با ويژگي هاي مورد نظر خود نماييد.


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۶:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

راهنماي تور نمك آبرود

تور نمك آبرود

شمال ايران هميشه براي گردشگران اولين گزينه ي سفر است. همين موضوع باعث شده تور نمك آبرود از پرتقاضاترين تورهاي گردشگري به حساب آيد.براي سفر به نمك آبرود بهترين فصل بهار است ولي روي هم رفته تور نمك آبرود فصلي نيست و در هر دوره از سال قابل سفر است، ولي به علت آب و هواي شمال كه اكثرا باراني ست حتما قبل از تور گردشگري شمال براي اطلاع از آب و هواي نمك آبرود به سايت wheather.com مراجعه و بررسي نماييد.

شهرك نمك آبرود با امكانات ويژه گردشگري براي بازديد گردشگران عزيز احداث شده است. 2 خط تله كابين ان شما را بر فراز جنگل نمك آبرود مي برد و مي توانيد چشم انداز زيبايي از شمال را زير پايتان تماشا كنيد.سورتمه ي آن از ميان جنگل سرسبز ميگذرد و روحتان را پرواز ميدهد.

براي رسيدن به اين طبيعت زيبا از جاده چالوس حركت ميكنيد. در راه سفر به نمك آبرود مي توانيد از مرداب هسل بازديد كنيد كه در چالوس قراردارد.مردابي زيبا كه در هر فصلي از سال رنگ جديد و زيبايي به خود ميگيرد. براي رسيدن به اين مرداب بايد از جنگل مشعل عبور كنيدو در هواي خنك جنگل اكسيژن تنفس كنيد.

آژانس مهرانديشان قريب به  13 سال متواليست كه در صنعت گردشگري به فعاليت ميپردازد و هر سال تورهاي شمال را به صورت تخصصي برگزار مي نمايد. ما هر سال تلاش ميكنيم تا با افزودن گشت هاي جديد به تور شمال آن را براي گردشگر جذاب تر از قبل كنيم به طوري كه حتي اگر هر ماه در تور نمك آبرود 2 روزه شركت كنيد هر بار گشت جديدي در انتظارتان خواهد بود.

جنگل عباس آباد يكي از جاذبه هاي گردشگري مازندران است. سفره خانه هاي سنتي ، طعم چاي ذغالي ، اكسيژن تاره از درختان همه و همه جنگل عباس آباد را براي گذراندن يك روز عالي مهيا مي سازد.

گشت ديگري كه در تور دو روزه نمك آبرود انجام مي شود، ساحل درياست. در ساحل درياي خزر قدم بزنيد ، خاطراتتان را مرور كنيد ، به صداي موسيقي دريا گوش بسپاريد و آرامش بگيريد.به نظر مي رسد هيچ جاي دنيا از دريا آرامش بخش تر نيست.

تجربه نشان داده بيشتر گردشگران علاقه مندند به جاي استفاده ار تور يك روزه نمك آبرود تمايل به رزرو تور چند روزه شمال دارند. چرا كه گشت ها به فشردگي تور 1 روزه نيست و زمان بيشتري براي گردش و استراحت دارند. آژانس مهرانديشان براي آسودگي گردشگران تور نمك آبرود ، بهترين هتل ها و بهترين خدمات را تدارك ميبيند. بيشتر اقامت تور شمال در هتل كوشال نوشهر و هتل مارال كلاردشت است و تا كنون پاسخگوي خوبي براي نيازهاي گردشگر بوده است. كيفيت غذا در شهرهاي شمالي به نسبت ساير شهرهاي توريستي ايران مطلوب است اما پيشنهاد ميكنيم از مصرف غذاهايي چون چلوكباب كوبيده خودداري كنيد علي الخصوص در فصل بهار ممكن است با مزاج شما سازگاري نداشته باشد.

چنانچه شما فرصت كافي براي شركت در تور سه روزه نمك آبرود را نداريد مي توانيد در تور 1روزه نمك آبرود كه هر هفته جمعه ها و ايام تعطيل برگزار مي شود شركت كنيد. گشت ها در اين تور به صورت كامل ولي كمي فشرده تز از تور 2 روزه نمك آبرود انجام مي شود.

براي رزرو تور نمك آبرود و اطلاع از قيمت ها به صفحه ي اصلي سايت مراجعه نماييد.

 


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۵:۱۴ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

بهترين هتل هاي سرعين

در سفر به سرعين يكي از دغدغه هاي گردشگران رزرو بهترين محل اقامت است كه تاثير بسزايي در يك سفر خوب دارد. اگر در تور سرعين همسفر ما باشيد اقامت شما معمولا در يكي از هتل هاي دربار يا رضوان خواهد بود كه در ادامه توضيحاتي در خصوص شرايط هر دو هتل خدمتتان ارائه ميگردد. اما چنانچه به سفر شخصي ميپردازيد يا تور هوايي سرعين رزرو كرده ايد براي اطلاع از وضعيت ساير هتلها اميدواريم اين مطلب شما را راهنمايي كند:

 

هتل دربار سرعين:

اين هتل در خيابان طالقاني سرعين واقع شده است و قيمت مناسب و كيفيت خوب سبب شده تا اقامت اين هتل از گزينه هاي اصلي تور سرعين اردبيل آستارا باشد.از ويژگي هاي مهم اين هتل دسترسي مناسب و آسان به مركز شهر ، مراكز تجاري و آبگرم هاي سرعين است.همچنين برخورد پرسنل اين هتل بسيار مورد رضايت گردشگران بوده است.

هتل رضوان سرعين:

اين هتل در خيابان بعثت سرعين قرار گرفته است.هتلي 4 ستاره، تازه بازسازي شده است. تور سرعين در اين هتل نيز همانند هتل دربار برگزار شده است. از ويژگي هاي خاص اين هتل وجود استخر آب گرم در خود هتل است.اتاق هاي vip دو تخته ي آن براي اقامت زوجين بسيار دل انگيز استواين هتل همچنين در نزديكي تنها شهربازي شهر سرعين قرار گرفته است. مسافران تور سرعين شب ها در اين شهر بازي اوقات خوشي را سپري خواهند كرد.

هتل لاله سرعين: 

بيشتر مسافران تور سرعين به رزرو هتل لاله سرعين علاقه مند هستند.اين هتل نيز در مركز شهر است و از مزيت هاي آن نزديكي به مراكز آب گرم سرعين است و مزيت ديگر نزديكي به دهكده صخره اي ويند كلخوران است كه از جاذبه هاي توريستي سرعين به حساب مي آيد.

هتل رويال پارك سرعين:

اين هتل كه جزو هتل هاي بين المللي مي باشد اتاق هاي لوكسي دارد . داراي 13 استخر و مجموعه آب درماني تخصصي مي باشد.موقعيت مكاني اين هتل بسيار عالي و خوش آب و هواست و به همين دليل هتل فاقد سيستم سرمايش مي باشد.اين هتل 4 ستاره تاپ مي باشد و اقامت شما در سفر به سرعين در اين هتل قطعا خاطرات خوبي را براي شما و همراهانتان به همراه خواهد داشت.

هتل پدرام سرعين:

اين هتل نيز در مركز شهر سرعين قرارداردو دسترسي آسان به مركز آبگرم. داراي استخر است و اتاق هاي آن از كيفيت بسيار خوبي برخوردار است. عايق صوتي دارد و مانع سلب آسايش گردشگران در شهر توريستي سرعين مي باشد.

هتل بوستان سرعين:

اين هتل سه ستاره است و قيمت و  كيفيت آن معمولي و در حد قابل قبول مي باشد. در فاصله نزديك به آبگرم سبلان قراردارد.در محوطه آن آلاچيق هايي براي شب نشيني گردشگران در هواي خنك سرعين وجود دارد كه در تور سرعين اردبيل آستارا شب ها در اين آلاچيق ها مي توانيد از آسمان پاك و هواي فوق العاده سرعين بهره ببريد.

قيمت تور سرعين در هر يك از هتل هاي بالا متغير خواهد بود. آژانس مهرانديشان در تورهاي گروهي از هتل هاي با درجه ي متوسط و كيفيت خوب و قيمت مناسب استفاده ميكند تا هم قيمت هم كيفيت خدمات موردقبول گردشگران واقع شود.اگر از تور سرعين هوايي استفاده ميكنيد ميتوانيد اقامت خود را در هر يك از هتل هاي به دلخواه انتخاب كنيد.آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته اقدام به برگزاري تور سرعين اردبيل آستارا به مدت سه و نيم روز مي نمايد. در اين تور گشت كامل سرعين اردبيل و آستارا را خواهيد داشت و از بيشتر مكان هاي ديدني به صورت گروهي بازديد خواهيد كرد. فضاي حاكم و از دسته تورهاي چند روزه است. بر اين تور شاد به گونه ايست كه مي توانيد انرژي زيادي را در اين تور هم از طبيعت هم از همسفران خود هديه بگيريد.

 


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۰:۰۱ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تله كابين نمك آبرود

تور نمك آبرود

شمال ايران هميشه پرطرفدارترين شهر ايران بوده است.در اين بين نمك آبرود از توجه بيشتري برخوردار است. شهرك توريستي نمك آبرود تمام امكانات رفاهي و توريستي را درخود جاي داده است تا در تور نمك آبرود خاطرات خوبي را برايتان رقم بزند.مهم ترين جاذبه گردشگري نمك آبرود ، تله كابين آن است. يكي از زيباترين تله كابين هاي ايران در نمك آبرود قرار دارد كه شما را تا ارتفاع مدوبن بالا ميبرد. هنگام بالا رفتن تله كابين نماي بي نظيري از جنگل زير پايتان است و دريا درست در مقابل نگاهتان را مي ربايد.اگر در تور نمك آبرود شركت مي كنيد حتما زماني را براي استفاده از تله كابين نمك آبرود برايتان اختصاص خواهند داد.

در حال حاضر دو خط تلكه كابين در نمك آبرود فعاليت ميكنند.

خط يك: داراي 42 كابين است كه ظرفيت هر كابين چهار نفر است. مدت زمان آن تا رسيدن به بالاي تله كابين حدود 15 دقيقه است.از 9 صبح تا 19 در حال جابجايي گردشگران است قيمت آن براي گردشگران ايراني 25000 تومان و براري توريست خارجي 35000 تومان است.

خط دو: طول آن كم تر از خط يك است. كابين آن 6 نفره است و از لحاظ قيمتي با تله كابين خط يك يكسان است.

تله كابين نمك آبرود مرتفع ترين تله كابين كشور است. براي بازديد از آن در تور دو روزه نمك آبرود فرصت كافي در اختيارتان است. ميتوانيد ساعت ها بر بلنداي قله ي آن بنشينيد و از طبيعت بكر نمك آبرود و هواي خوش ان لذت ببريد.هرچند حتي اگر شما فقط روزهاي تعطيل امكان سفر به نمك ابرود را داشته باشيد بدون نياز به مرخصي هر هفته جمعه ها ميتوانيد از تور 1 روزه نمك آبرود استفاده كنيد.

در تور يك روزه نمك آبرود گشت هاي كامل شما به صورت فشرده تر از تور نمك آبرود 2 روزه انجام مي شود. گشت مجتمع تفريحي نمك آبرود، ساحل دريا و جنگل هاي سرسبز و زيبا عباس آباد.

در تور دو روزه نمك آبرود شما يك شب اقامت خواهيد داشت كه اگر همسفر آژانس مهرانديشان باشيد هتل هاي طرف قرارداد ما در تور شمال به شرح زير مي باشد:

هتل كوشال: اين هتل مابين چالوس و نوشهر قرار گرفته است. از جذابيت هاي اين هتل 3 ستاره قرار گرفتن آن در يك منطقه بومي و محلي روستايي مانند است. از نزديك زندگي مردم خطه ي شمال را تماشا ميكنيد و از ديدن مزارع و بافت سنتي محلي آن لذت مي بريد.اتاق هاي اين هتل بزرگ و معمولا دوخواب است.

هتل مارال: اين هتل چهار ستاره در كلاردشت قراردارد. از ويژگي هاي خاص آن اينست كه  اين هتل داراي استخر و سونا و جكوزي رايگان است كه بيشتر در تور سه روزه شمال مورد استفاده گردشگران قرار ميگيرد.

هتل آسمان: اين هتل چهار ستاره در شهر عباس آباد مازندران قرار دارد. يك ويژگي بارز دارد كه ساحلي بودن آن است. اين هتل داراي ساحل اختصاصي و اتاق هاي رو به درياست. همچنين در رستوران گردان ان كه در طبقه ي آخر هتل قرار دارد هنگام صرف غذا ميتوانيد از منظره بي نظير دريا و ساحل آرامش بگيريد.

هتل عرش: اين هتل در شهر نوشهر قرار گرفته است. چهار ستاره است و داراي استخر و سونا و جكوزي رايگان. اتاق هاي آن از كيفيت خوبي برخوردار است. رستوران آن وسيع و پاسخگوي خوبي براي نياز گردشگران است.

تور نمك آبرود در تمام فصول سال توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود. به اميد ديدار شما در تورهاي طبيعتگردي ...

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۷:۵۰ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

بهترين زمان سفر به كوير مصر

تور كوير مصر

كوير از زيباترين جاذبه هاي گردشگري است كه سكوت و آسمان پاك و پر ستاره اش آن را به متفاوت ترين منطقه گردشگري در ايران تبديل كرده است. از آنجا كه آب و هواي اقليم كويري گرم و خشك است در فصل تابستان و بهار سفر به آن با دشواري هاي بسياري همراه است و عموما گردشگران اين فصول را براي سفر به كوير انتخاب نميكنند، اما در فصل پاييز و زمستان با شروع سرما اين منطقه روزها داراي آب و هواي معتدل و در شب كمي رو به سردي مي رود از همين رو عقيده ي همگان بر آن است كه پاييز و زمستان فصل سفر به كوير است.

از بين تمام كويرهاي ايران پيشنهاد ميكنيم كوير مصر را از دست ندهيد... نام آن براي اولين بار كمي عجيب به نظرتان مي رسد و به نظر مي رسد در كشور مصر واقع شده باشد! اما بر خلاف نامش كوير مصر بخشي از كوير مركزي ايران است.عليت نامگذاري اين روستا به اين نام از اين قرار است كه شخصي به نام يوسف كه از اهالي اين روستا بوده است براي رسيدن به آب و آباداني اين روستا تلاش هاي زيادي كرد و موفق به حفر يك چاه و قنات در اين منطقه شد كه به همين دليل اين روستا را چاه دراز ناميدند و چون خود يوسف به اين نام علاقه نداشت به مرور زمان آن را مصر نام نهادند كه تمثيلي دارد به داستان حضرت يوسف كه باعث آباداني مصر شد.اكنون حدود صد سال از تاسيس روستاي مصر گذشته است و اين روستا از زيباترين مناطق كويري ايران است كه هر ساله گردشگران زيادي را به سمت خود مي كشاند و به جرات مي توان گفت كوير مصر اولين كوير گردشگر پذير ايران است و تعداد گردشگران و توريست هاي ورودي به آن بيش از ساير كويرهاي ايران است.

جاذبه هاي ديدني كوير مصر:

تور كوير مصر

درياچه نمك

اين درياچه كه در منطقه خور واقع شده است بزرگترين درياچه نمك فصلي ايران است.قطر ارتفاع نمك در اين درياچه نسبت به درياچه هاي مشابه بسيار كم و در حدود  تا  سانتي متر و نازك است علت آن نيز حركت سفره هاي آب شور زيرزميني است كه مانع شكل گيري نمك مي شود. تماشاي غروب در اين منطقه وسيع با زمين هاي بريده بريده كه تداعي كننده ي يون نمك است از علاقه مندي هاي گردشگران تور كوير مصر است.

تور كوير مصر

آبشار و دهكده نمكي

آبشار نمكي (پتاس) تنها نمونه در جهان است كه در روستاي خور و بيابانك و در نزديكي درياچه نمك در دهكده نمكي واقع شده است. همچنين دهكده نمكي از جاذبه هاي مورد بازديد در تور كوير مصر است كه در اينجا كمتر راجع به آن سخن ميگوييم تا علاقه مندان به تور كويرگردي با سفر به اين منطقه لذت بيشتري را تجربه كنند.

تور كوير مصر

رمل ها و تپه ماسه هاي شني

اين تپه ها در سراسر كوير به چشم ميخورند اما تپه ماسه هاي روستاي مصر براي گردشگران خاطره ساز است. غلت زدن روي اين رمل هاي شني و لمس شن هاي نيمه گرم كوير در زمستان به شدت لذت بخش است.

همچنين امكان سافاري كوير و موتور سواري اي تي وي و شتر سواري نيز در اين منطقه فراهم است.

تور كوير مصر

نخلستان سوخته و چشمه دكتر فيش

نخلستان سوخته را درختان نخل خشك و فاقد بار پوشانده است. در انتهاي اين نخلستان عجيب به چشمه اي ميرسيد كه ماهي هاي آن براي پاكسازي پوست از باكتري و قارچ بسيار مفيد هستند. گردشگران با رسيدن به اين چشمه پاهاي خود را در آن فرو ميبرند و علاوه بر آنكه خنكي اين آب زلال در جانشان نفوذ ميكند ماهي ها گرد آنان ميچرخند و چوست را از ميكروب پاكسازي ميكنند به همين دليل آن را چشمه ي دكتر فيش مي نامند.

 

براي سفر به كوير مصر حتما از راهنمايان محلي كمك بگيريد تا در اين مسير سردرگم نشويد. درصورت امكان مي توانيد از تورهاي كوير مصر كه تحت نظر آژانس هاي مسافرتي برگزار مي شود استفاده نماييد تا مجموعه خدمات ترانسفر ، اقامت ، وعده هاي غذايي و گشت هاي شما توسط ليدر محلي و با كيفيت بالاتر اراثه شود.

آژانس مهرانديشان در فصل پاييز و زمستان تا فروردين ماه هر سال تورهاي كويرگردي را اجرا مي نمايدو قيمت تور كوير مصر نسبت به آژانس هاي ديگر بسيار مناسب در نظر گرفته شده است. همچنين تور كوير مصر در هتل نيز براي كساني كه حساسيت شخصي روي كيفيت اقامتگاه دارند در تاريخ هاي محدود اجرا ميگردد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۵:۱۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

جاذبه هاي ديدني كوير مصر

تفريحات گردشگري كوير مصر كوير اين زيباي بي انتها و پر از رمز و راز در مركز ايران هنرنمايي مي كند. كوير مصر از توابع استان اصفهان و شهرستان جندق است. نام آن همچون خودش معمايي در بر دارد كه شما را به سمت خود مي كشاند. براي كشف اين معما راهي تور كوير مصر مي شويد. بي دليل نيست كه ميگويند اگر يكبار به كوير سفر كنيد افسون ان تا پايان عمر رهايتان نميكند. اينجا آسمان و زمين دست در دست هم شگفتي آفريده اند. تپه ماسه هاي كوير اصلي ترين جاذبه ي مورد بازديد ما در سفر به كوير مصر است.تپه هاي شني كه يكي پس از ديگري از پشت هم سر بر آورده اند و تا پشت خانه هاي كاهگلي كوير ادامه دارند. اگر اقامت شما در تور كوير مصر در اقامتگاه بومگردي باشد مي توانيد شب را در سكوت و زيبايي اين تپه ها سپري كنيد. به آسمان غرق در ستاره ها خيره شويد و پاهاي برهنه تان شن و ماسه هاي نرم را احساس كند. سافاري و موتور سواري اي تي وي يا همان موتور چهارچرخ از تفريحات گردشگري تور كوير مصر است كه در همين رمل هاي شني انجام ميگردد. با خودروهاي شاسي بلند تپه ها را از پي هم ديگر ميپيماييد و بدون انكه بلنداي ساختمان يا سازه ي دست ساز انساني مزاحمتان شود از طبيعت بكر كوير لذت مي بريد. جابه هاي ديدني كوير مصر به اينجا خلاص نمي شود. درياچه نمك شاخصه ي اصلي اين منطقه ي كويري به حساب مي آيد. درياچه نمك خور بزرگترين درياچه نمك فصلي ايران است. چيزي كه اين درياچه نمك را جذاب ميكند شكل شگفت آور ان است كه به صورت پنج ضلعي است. نمك اين درياچه قديمي ترين نمك در كل ايران است.به دليل شوري زياد زمين از هر نوع پوشش گياهي خاليست و تا چشم كار ميكند زمين خشك و بي آب و علف است. توصيه ميكنيم چنانچه خارج از تور كوير مصر به اين منطقه سفر ميكنيد و ليدر تور همراه شما نيست به هيچ عنوان از جاده ي اصلي فاصله نگيريد چرا كه خطر گم كردن مسير و گمراه شدن شما در اين منطقه بسيار زياد است. روستاي گرمه نيز در نزديكي كوير مصر قرار دارد. و با جاذبه هايي نظير نخلستان سوخته كه در ان نخل هاي خرما سوخته و بدون باروري هستند و جشمه دكتر فيش كه ماهي هاي موجود در ان براي پاكسازي پوست مفيد است در انتظار گردشگران تور كوير است. قيمت تور كوير با توجه به خدمات مسافرتي مختلف است بيشتر تورهاي گردشگري محل اقامت گردشگران خود را در مهمانسراي سنتي رزرو مي نمايند كه در اين صورت اتاق ها به صورت گروهي و كف خواب است. كه مزيت آن اين است كه صميميت بين اعضاي گروه بيشتر است و شب نشيني و دورهمي در اقامتگاه تا پاسي از شب ادامه دارد. آژانس مهرانديشان علاوه بر شيوه ي سنتي تور كوير در هتل را نيز برگزار مي نمايد.فقط دو هتل در منطقه كويري فعاليت مي نمايند. تور كوير مصر در هتل بالي كه لوكس ترين هتل كوير است اقامت خوشي را برايتان رقم ميزند شايد اگر قبلا به كوير سفر كرده باشيد چنين هتلي لوكس و زيبا در اين منطقه خارج از تصورتان باشد. هتل ديگر در اين منطقه هتل يه تا است كه نام قبلي آن هتل نوبهار بوده است. اين هتل با مديريت آقا و خانم رجبي كه اصالتا اهل روستاي بياضه كوير هستند اداره مي شود . بافت سنتي خود را در كنار مدرنيته ي هتل حفظ كرده است. آب انباري كه از طبقه پايين هتل عبور مي كند براي گردشگران جذاببيت ويژه اي دارد. تمام اتاق ها با كاهگل ساخته شده است ولي تخت و سرويس بهداشتي داخل اتاق از مزيت هاي تور كوير مصر در هتل نسبت به اين تور در اقاتگاه بومگردي است.
برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، زمان سفر به كوير، جاذبه هاي ديدني كوير مصر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۱:۲۵ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع: