تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

جاذبه هاي ديدني سرعين


درياچه شورابيل:

از جاذبه هاي ديدني اردبيل و سرعين درياچه ي شورابيل است.اين درياچه يكي از درياچه هاي طبيعي درون شهري ست. در گذشته گل آن بيماران را شفا ميداده اما امروزه زيستگاه پرندگان مهاجر به اردبيل است.علت نام گذاري اين درياچه به شورابيل ، آب شور مزه آن بوده است اما امروزه با افزودن آب شيرين به آن امكان پرورش نوعي از قزل آلا در آب آن فراهم گشته است. در تور سرعين مي توانيد از اين درياچه ي زيبا ديدن كنيد.

جنگل فندقلو:

اگر در مسير شهر اردبيل به سمت نمين حركت كنيم، در 10 كيلومتري اين شهر به جنگلي زيبا مي رسيم. جايي كه در فصل بهار پوشيده از گل هاي سفيد و زيباي بابونه است. شهرت اين جنگل به درختان انوبه فندق است كخه علت نامگذاري آن هم همين بوده است. اگر از تور سرعين در فصل بهار استفاه ميكنيد حتما عطر شكوفه هاي بابونه ي اين جنگل در خاطرتان جاودان مي ماند.

روستاي ويلا دره:

ييلاق بيله درق يا همان ويلا دره دومين جاذبه گردشگري شهر سرعين مي باشد. دويست متر پهنا دارد و در عمق صد متري يك دره واقع شده است.اين دره در سه كليومتري شمال سرعين قرار گرفته است.اهميت اين روستا براي گردشگران تور سرعين در آب و هواي بسيار مطبوع و خنك آن است. چشمه هاي آب معدني و طبيعت بي نظير آن فرصتي را فراهم مي آورد تا تمام زيبايي هاي طبيعي را در يك زمان با هم ببينيد.كندوهاي عسل ، چشمه ها ، درختان زيبا، گل ها و از همه زيباتر غارهاي متعدد طبيعي كه بسيار چشم نواز است. از بين تمام غارها يك غار با دهانه ي بزرگ بر بالاي تپه بيله درق قرار گرفته است كه گردشگران تور سرعين از اين غار بازديد به عمل مي آورند.

چشمه آب گازدار:

در روستاي ويلا دره كه همانطور كه قبلا گفته شد از دومين جاذبه هاي گردشگري سرعين به شمار مي رود يك چشمه ي بزرگ استخري قرار دارد كه آب آن برعكس چشمه هاي معدني ديگر سرعين سرد است و جذابيت بعدي آن اينست كه اين آب داراي گاز طبيعي ست كه نوشيدن آن چون نوشابه برايتان جذاب خواهد بود علاوه بر آن خصوصيات درماني بسياري دارد و براي بيماري هاي كبدي ،دستگاه تغذيه و پوست و بافت بدن مفيد است.

براي سفر به سرعين خودتان را آماده كنيد و در تابستان 97 همراه آژانس مهرانديشان در تور سرعين اردبيل آستارا اوقات خوشي را سپري كنيد. تور سرعين هر هفته از سه شنبه تا جمعه و ايام تعطيل به صورت گروهي برگزار ميگردد.اقامت تور سرعين اردبيل آستارا در هتل دربار واقع در مركز شهر است.تمام تلاش ما جلب رضايت شما در تورهاي ايرانگردي اين شركت مي باشد و همواره قيمت تور سرعين از سوي اين شركت در بهترين نرخ ممكن پيشنهاد مي شود.

براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور سرعين و قيمت تور سرعين با آژانس مهرانديشان تماس بگيريد يا از طريق لينك زير عمل نماييد:

[maxbutton id="3" ]

 

تورهاي مشابه تور سرعين اردبيل آستارا در فصل تابستان:

تور نمك آبرود

تور شمال

تور كوير مصر

تور نمك آبرود 2 روزه

تور دو روزه نمك آبرود

تور نمك آبرود سه روزه

تور چند روزه شمال

تور رامسر

تور گردشگري

تور گردشگري شمال

تور كوير مرنجاب

تور رفتينگ


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :