تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

رفتينگ چيست؟

تور رفتينگ ارمند رود

رفتينگ چيست؟

رفتينگ همان قايقراني بر موج هاي سفيد يا به عبارتي موج هاي خروشان رودخانه است كه در سراسر دنيا به عنوان رشته ورزشي و يك تفريح مهيج به حساب مي آيد.براي انجام اين فعاليت به عنوان تفريح نياز به قواي بدني خيلي خاصي ندارد و يك نيروي معمولي كافيست چرا كه كار گروهيست و رودخانه نيز به كمك شما مي آيد.گاه پارو ميزنيد گاه دست از پارو زدن ميكشيد و تلاطم موج ها شما را پيش ميراند.
مي توانيد به آواي دلنشين پرندگان اطراف رودخانه و صداي خروشان موج گوش بسپاريد و لذت ببريد.
شما با چند آموزش اوليه ساده مي توانيد در تورهاي رفتينگ شركت كنيد و يك روز مهيج را در خاطرتان ثبت كنيد.

تور رفتينگ

تجهيزات مورد نياز رفتينگ:
براي انجام اين فعاليت نياز به يك قايق بادي 4 ،6 يا 12 نفره ، يك پارو به ازاي هر نفر و يك جليقه نجات ، يك كلاه ايمني است.تعداد نفرات هر قايق با توجه به ميزان خروشاني آن رودخانه است در رودخانه هاي خروشان تعداد نفرات هر قايق 4 نفر است و در رودخانه هاي آرام تر 6 تا 12 نفر متغير است.در هر قايق يك نفر به عنوان راهنما حضور مي يابد،وظيفه اصلي راهنما حفظ امنيت مسافران است ، همچنين او با توجه به اينكه رودخانه را به خوبي مي شناسد مي تواند بهترين مسير و پر جاذبه ترين مسير را براي حركت انتخاب كند و همينطور هرجا لازم باشد با آگاه ساختن بهنگام گردشگر آمادگي لازم را براي مسير پيش رو به او بدهد.

راهيابي و نكات ايمني رفتينگ:
رودخانه شامل امواج غير منتظره ، سوراخ ها و سنگ هاي ريز و درشتي ست كه راهنما يا بلده راه با ممارست در تمارين مختلف نسبت به آنها آگاهي پيدا كرده است.
او مسير را چنان انتخاب ميكند كه علاوه بر هيجان ، حفظ سلامت مسافر در اوليت او باشد.
به دليل همين شرايط رودخانه از گردشگران خواهشمنديم در تور رفتينگ به راهنمايي هاي سرپرست قايق توجه لازم را داشته باشند و از شوخي هاي نا بجا ، هل دادن يكديگر داخل آب، شيرجه زدن از قايق به داخل آب بدون هماهنگي سرپرست تور بپرهيزند.

آيا براي شركت در تور رفتينگ بايد شنا بلد باشم؟

براي شركت در تور رفتينگ بدون هيچ هزينه اضافي به شما كلاه ايمني لايف يا جليقه نجات و پارو داده مي شود.پس لازم نيست شنا بلد باشيد هرچند كساني كه شنا آموخته اند با آب بيشتر عجين مي شوند و لذت بيشتري ميبرند.

براي رفتينگ چي بپوشيم؟

اگر شما تمايل به شركت در تور رفتينگ داريد بايد بگوييم نياز به تشكيلات خاصي نداريد براي خانم ها روسري ، مانتو يا تونيك و شلوار از جنس الياف مصنوعي و يك جفت صندل پشت بسته و براي آقايان نيز لباس آستين بلند براي محافظت از نور آفتاب و يك جفت صندل پشت بسته مناسب است. استفاده از كرم ضد آفتاب را براي اين تور براي خانم ها و آقايان توصيه ميكنيم.

معرفي رودخانه هاي رفتينگ در ايران: 

رودها در ايران از نظر سختي به 5 درجه تقسيم مي شوند كه درجه 1 آسان ترين آنها و 5 سخت ترين آنهاست

استان چهارمحال بختياري - ارمند رود: ارمند رود به طول 19 كيلومتر و حدود 5 ساعت با درجه سختي 3 تا 4 از رودخانه هاي خروشان و پرطرفدار در ايران است.آژانس مهرانديشان هر ساله در فصل بهاروتابستان اقدام به برگزاري تور رفتينگ ارمند رود مي نمايد.
استان چهار محال بختياري - زاينده رود: اين رود نيز در درجه پايين تر سختي نسبت به ارمند قرار دارد. طول آن 17 كيلومتر و حدود 5 ساعت است.درجه سختي ان 2 تا 3 است.متاسفانه به صلاح ديد استاندار شهر سامان فعلا امكان برگزاري تور رفتينگ زاينده رود وجود ندارد.

استان مازندران - هراز: درجه سختي اين رودخانه 4  است و بدليل دبي بالاي آب مدت زمان آن 2 ساعت است.
استان مازندران - چالوس: رفتينگ اين رودخانه نيز در حدود 2 تا 3 ساعت به طول مي انجامد و درجه سختي آن 4 مي باشد.تور رفتينگ چالوس بيشتر براي تهراني ها جذاب است چون در فاصله ي كمي از تهران قرار دارد.
استان لرستان و خوزستان- دز : اين رودخانه از پرخطرترين رودخانه ها و پر طرفدارترين آنهاست كه درجه سختي آن بين 4 تا 5 مي باشد و فقط براي حرفه اي شركت در تور رفتينگ خوزستان را توصيه ميكنيم.

كلام آخر:
براي شركت در برنامه هاي رفتينگ هم ميتوانيد به صورت انفرادي از باشگاه هاي قايقراني خريد كنيد هم از تور رفتينگ آژانس هاي گردشگري استفاده كنيد.

اما به شما پيشنهاد ميكنيم اين تفريح را در قالب تور تجربه كنيد چرا كه:

1- اين تفريح وقتي به صورت گروهي برگزار مي شود لذت آن دو چندان مي شود ميتوانيد آب بازي كنيد و با يكديگر به رقابت بپردازيد.
2- قيمت تور رفتينگ: قيمت اين تفريج در قالب تور به مراتب مناسب تر از خريد انفرادي ست. در تور شما مجموع هزينه هاي شما شامل وسيله حمل و نقل و بيمه ، ليدر و وعده هاي غذايي و بليط رفتينگ با قيمت بليط تك رفتينگ خريداري شده از باشگاه قايقراني برابري ميكند.
3- آژانس مهرانديشان چندين سال است كه با بيشترين تعداد برگزاري تور گروهي رفتينگ ،تجربه ي زيادي در زمينه بهبود كيفيت تور و كسب رضايت گردشگران اندوخته است. پس بهتر آنست كه همسفر ما باشيد تا افتخار پذيرايي از شما نصيبمان گردد و برايتان اوقات خوشي در تور رفتينگ با همكاري بهترين و برترين كادر حرفه اي زير نظر سازمان ورزش و جوانان به ارمغان بياوريم.

تورهاي مهيج مشابه تور رفتينگ ارمند رود از آژانس مهرانديشان:
تور رفتينگ و آفرود شهركرد
تور تنگه واشي
تور درياچه ارواح
تور هلن

تور دشت سوسن
تور شاد
تور يك روزه
تور ارزان يك روزه

براي


برچسب: تور رفتينگ، رفتينگ، تور شاد، رفتينگ چيست، رافيتنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۷:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

دره گلستان يا دره آلوارس سرعين


دره گلستان:

يا همان دره ي آلوارس از دره هاي شرقي رشته كوه سبلان است.اين دره از شمال غرب به جنوب شرق كشيده شده است.درياچه هاي يخچالي زيادي در اين دره وجود دارد كه نشان از فعاليت گسترده يخچالي پس از يخبندان است و سبب سرسبزي و روييدن سبزه زار در اين دره گشته است.

به دليل وجود آبگيرها اين دره را قزل گل لر يا آبگيرهاي طلايي نيز ميخوانند.

در سفر به سرعين مي توانيد از اين منطقه ديدن فرماييد .در دره گلستان يك چشمه آبگرم معدني ست كه فاقد استخر مي باشد.همچنين پيست اسكي آلوارس در زمستان ها مقصد گردشگران براي تفريحات اسكي و زمستانيست. اگر در سفر به سرعين حتي در فصل تابستان به اين منطقه ي كوهستاني سفر كرديد حتما تجهيزات مه و برف را همراه داشته باشيد.

دره گلستان و پيست اسكي آلوارس تنها يكي از جاذبه هاي ديدني سرعين است. سرعين جاذبه هاي ديدني بسياري دارد  البته بيشتر شهرت آن به آبگرم هاي معدني سرعين است كه خاصيت درماني هر كدام متفاوت از ديگري ست و براي بيماري هاي پوستي ، استهواني ، روماتيسم و بيماري هاي عفوني و طيف گسترده اي از بيماري ها قابل استفاد ه است.

تور سرعين هر سال در فصل تابستان امار بيشترين سفر بين مقاصد گردشگري را از آن خود ميكند. تور سرعين در فصل تابستان برگزار ميشود تا گردشگران از آب و هواي گرم بيشتر نقاط ايران به اين شهر خوش آب و هوا سفر كنند.اگرچه سفر در بهار نيز حال و هواي خاص خودش را دارد. اگرچه سرعين در فصل بهار سردتر است اما شكوفه هاي گل و سرسبزي فوق العاده ي آن چشمگير است.

آژانس مهرانديشان تور سرعين اردبيل آستارا را به صورت تركيبي اجرا مي نمايد و از تمام جاذبه هاي اين سه شهر متوالي بازديد به عمل مي آيد. در سرعين از آبگرم سرعين ، كنسرت ها ي شبانه ، مراكز خريد ، درياچه شورابيل ، بقعه شيخ صفي الدين اردبيل ، ويلادره و جنگل فندقلو بازديد مي شود و در آستارا از بازارچه مرزي آستارا كه از زيباترين و بهترين بازارچه هاي مرزي ايران است ديدن ميكنيد و در راه سفر به سرعين كه از جاده گيلان ميگذريد از ساحل و جنگل گيسوم نيز ديدن مي نماييد.

تور سرعين به صورت تور سه و نيم روزه اجرا ميشود. در تور سرعين دو شب اقامت شما در هتل هاي مركز شهر تدارك ديده مي شود. هتل دربار و هتل رضوان سرعين از هتل هاي طرف قرارداد آژانس مهرانديشان مي باشند كه از پر طرف دار ترين هتل هاي سرعين هستند و رضايت مشتريان را جلب نموده اند.در تور سرعين اردبيل آستارا بهترين رستوران سرعين به نام رستوران فرزاد با طعم لذيذ كباب ها و دوغ محلي اش توسط آژانس مهرانديشان براي يك سفر با كيفيت به سرعين رزرو مي شود.

تلاش تيم طبيعت گردي آژانس مهرانديشان برگزاري هرچه بهتر تورهاي ايرانگردي و بالابردن سطح كيفيت خدمات محلي ست.

براي شركت در تور سرعين  آژانس مهرانديشان به دو صورت ميتوانيد اقدام نماييد يا تور هوايي سرعين كه به صورت انفرادي برگزار مي شود، يا تور گروهي سرعين كه بيشتر اين نوع تور تحت عنوان تور طبيعت گردي اطلاق مي شود.

براي اطلاع از قيمت تور سرعين و رزرو تور سرعين مي توانيد از طريق لينك زير اقدام نماييد:

 

تورهاي تابستانه مشابه تور سرعين اردبيل آستارا از آژانس مهرانديشان:

تور لرستان

تور ماسال

تور جنگل ابر

تور نمك آبرود

تور شمال

تور گلستان

تور رفتينگ

 


برچسب: تور سرعين، تورهوايي سرعين، تور سرعين هوايي، قيمت تور سرعين، جاذبه هاي ديدني سرعين، آبشار لاتون، تالاب استيل، جاذبه هاي ديدني آستارا، آستارا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۲۰:۴۳ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

جاذبه هاي ديدني آستارا

يكي از گشت هاي تور سرعين مربوط به آستارا مي شود. آستارا در بين راه سفر به سرعين است. كه منطقه اي سرسبز در استان گيلان است، مرز بين گيلان و جمهوري آذربايجان است ازين نظر يكي از شهرهاي مهم كشور محسوب مي شود. بازارچه ي مرزي آن يكي از مراكز مهم خريد مردم است كه در سفر هم به عنوان يك جاذبه گردشگري محسوب مي شود.طبيعيست آستارا از انجا كه در استان گيلان واقع شده است با توجه به ميزان زياد بارش هاي ساليانه از آب و هوايي مرطوب برخوردار است و از آنجا كه در امتداد كوهاي سبلان قرار گرفته است و خود نيز شامل رشته كوه ها و دشت هاي زياديست خنكي مطلوبي دارد و هواي ان شرجي و آزاردهنده نيست.
معرفي جاذبه هاي ديدني آستارا

آبشار لاتون:
اين آبشار در شهرستان آستارا با 105 متر ارتفاع بلندترين آبشار ايران است.اين آبشار از مرتفع ترين كوه منطقه آستارا يعني اسپيناس سرچشمه ميگيرد.اين كوه 2105 متر ارتفاع دارد و پس آب آبشار پس از سرريز شدن به 3 حوض بزرگ و 3 آبشار به ارتفاع 10 متر ميريزد و پس از عبور از آن به رودخانه لونديل كه هفده كيلومتر طول دارد ميريزد و از انجا به يك شيب تند پس از گذشتن از لونديل و كوته كومه به درياي خزر ميريزد.

براي رسيدن به اين آبشار حدود 4 ساعت جنگل نوردي  پيش روي شماست از مسير زيباي جنگلي و تپه ها ميگذريد تا به آبشار برسيد. بي شك دل انگيزترين صداي طبيعت صداي فرود آب است اگر به گيلان يا آستارا سفر كرديد يا حتي در بين مسير سفر به سرعين گذرتان به آستارا افتاد حتما از آبشار لاتون ديدن نماييد.

تالاب استيل:

اين تالاب در 17 كيلومتري شهر آستارا و در جاده رشت به آستارا قراردارد. نكته ي جالب توجه براي گردشگران تالاب استيل منظره ي منحصر به فرد آن با نمايي از كوه و جنگل است. آب اين تالاب شيرين است و ماهي كپور و اردك ماهي در اين زيستگاه به وفور يافت مي شوند به طوري كه اين تالاب فضاي خوبي براي ماهي گيري به وجود آورده است.


در اين تالاب درختان توسكا به صورت معلق در آب هستند كه منظره ي عجيبي را خلق كرده اند. ريشه ي اين درختان در آب است نه خاك و به همين دليل اين درختان مدام در حال جابجايي هستند كه به زيبايي درياچه ميافزايد و به تالاب درختان شناور نيز شهرت دارد.

 ساحل صدف:

اين ساحل نيز در مجاورت منطقه حفتظت شده لندويل است و تا مركز شهر آستارا يك ربع فاصله دارد و بدليل پوشانده شدن سطح ساحل از صدف هاي بسيار به اين نام شهرت يافته و زيبايي خاصي دارد.

يادآور مي شويم آستارا در مسير سفر به سرعين است چنانچه در تورهاي سرعين آژانس مهرانديشان شركت كنيد از بازارچه مرزي آستارا ديدن خواهيد كرد اما اگر انفرادي به آستارا سفر ميكنيد اميدواريم اين اطلاعات كمك شاياني به شما در شناساندن جاذبه هاي ايران عزيزمان كرده باشد.

 

تورهاي ايرانگردي آژانس مهرانديشان:
تور سرعين اردبيل آستارا

تور لرستان
تور ماسال

تور جنگل ابر
تور يك روزه
تور چند روزه


برچسب: تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور سرعين از مشهد، تور سرعين هوايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۳۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور سه روزه نمك آبرود _مرداب هسل

تور نمك آبرود 3 روزه

تور نمك آبرود 3 روزه  تور نمك آبرود  تور شمال

تور نمك آبرود  

اين مرداب در هر فصلي كه نو مي شود رنگ تازه به خود ميگيرد

براي تماشاي تابلوي زيباي آفرينش به شمال ايران سفر ميكنيم

تور سه روزه نمك آبرود و مرداب هسل ويژه تعطيلات از آژانس مهرانديشان:

تاريخ: 12 به 14 ارديبهشت 97

قيمت تور هر نفر (خدمات كامل): 295000 تومان

قيمت تور هر نفر (صبحانه): 255000تومان

محل حركت

ميدان آزادي مقابل هواپيمايي معراج

يا ميدان آرژانتين مقابل بانك پارسيان

زمان حركت  چهارشنبه 12 ارديبهشت 97 ساعت 02:00 بامداد
ساعت بازگشت  جمعه 24:00 تهران
وسيله نقليه اتوبوس توريستي
منطقه موردبازديد  استان مازندران - نمك آبرود
درجه سختي  1
ناهار و شام 2 وعده ناهار به عهده آژانس
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا كليك كنيد.

برنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: صرف صبحانه- حدود ساعت 10:00 صبح بازديد از مرداب هسل - صرف ناهار - ساعت 14:00 تحويل اتاق- ساعت 17:00 مجتمع تفريحي نمك آبرود- حدود ساعت 21:00 صرف شام
روز دوم: ساعت 9:00صرف صبحانه - ساعت 12:30 صرف ناهار - ساحل دريا يا ساحل و جنگل سيسنگان
روز سوم:مركز خريد كلاردشت - ساعت 17:00 حركت به سمت تهران - ساعت 20:30 آشكده كندوان - ساعت 23:30 الي 24:00 تهران

پذيرايي :

روز

صبحانه ناهار شام

اول

در رستوران توسط آژانس در رستوران توسط آژانس در رستوران توسط گردشگر
دوم در هتل توسط آژانس در رستوران توسط آژانس

در رستوران توسط گردشگر

سوم در هتل توسط آژانس در رستوران توسط آژانس

------------

سهم آژانس : 3 وعده صبحانه - 3 وعده ناهار

سهم گردشگر: دو وعده شام

اقامت:

2 شب در هتل سه ستاره ساحلي كوشال نوشهر

ساير خدمات  :

بيمه كامل - پذيرايي عصرانه

لوازم  ضروري:

 كفش راحت - وسايل شخصي- لباس مناسب فصل

لوازم پيشنهادي:

كرم ضد آفتاب - عينك آفتابي- دوربين عكاسي

نكات ضروري:

پرداخت كليه وروديه هاي گردشگري و استفاده از خدمات گردشگري نظير تله كابين و سورتمه هزينه آن با گردشگر است.

درصورت انجام گشت مرداب هسل هزينه ترانسفر نيسان يا ميني بوس با گردشگر است.

لطفا قبل از خريد منشوراطلاعات و قوانين تور را به دقت مطالعه فرماييد.
امكان جابه جايي و حذف گشت ها بنا به صلاح ديد ليدر يا بروز شرايط خاص جوي وجود دارد.
 اتوبوس چارتر مي باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امكان استرداد تور و كنسلي وجود ندارد.ديگر تورهاي آژانس مهرانديشان:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۶:۲۸ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور يك روزه هفت آبشار و لفور هفته دوم خرداد 97

[caption id="attachment_2309" align="alignnone" width="300"]تور يك روزه هفت آبشار تور يكروزه هفت آبشار  تور يك روزه  تورشمال[/caption]

تور يك روزه شمال  تور ارزان يك روزه   تور هفت آبشار   تور 1 روزه   تور ارزان 1 روزه   تور شاد 1 روزه   تور 1 روزه شمال  تور شمال 1 روزه

تور 1 روزه هفت آبشار  تور لفور و هفت آبشار  اژانس مهرانديشان   تور شاد

آبشارها حرفه اي ترين نوازندگان موسيقي طبيعت هستند
ميتواني ساعت ها در گوشه اي بنشيني و از شنيدن اوايش لذت ببري

تور يك روزه هفت آبشار و لفور در جمعه خنك خردادماه از  آژانس مهرانديشان

تاريخ تور:11خرداد ماه 97

قيمت تور هر نفر : 70000تومان

محل حركت

ميدان آرژانتين مقابل بانك پارسيان

حركت از كرج با هماهنگي راننده ميسر ميباشد

زمان حركت جمعه 4 خرداد 97 ساعت حدود 04:00
ساعت بازگشت جمعه 22:30 تهران
وسيله نقليه وسيله نقليه توريستي
منطقه مورد بازديد استان مازندران - سوادكوه - تيركن
درجه سختي 1
ناهار و شام 1 وعده ناهار سبك به عهده گردشگر
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا كليك كنيد.

بــرنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: گشت مفرح منطقه-جنگل پيمايي از لفور تا هفت چشمه ي زلال- پياده روي و گشت وگذار در جنگل و منطقه ي زيباي سوادكوه- بازديد از منطقه زيباي بابلكنار- بازديد از مناظر زيباي تيركن-شيرجه از ارتفاع با آبشار اوج هيجان- آبشارهاي جذاب و متعدد شنا كردن در حوضچه هاي آبشار-عكاسي در طبيعت زيباي جنگل و آبشارها

پذيرايي :

روز

صبحانه ناهار
اول در رستوران توسط آژانس

در طبيعت توسط گردشگر

سهم آژانس : يك وعده صبحانه

سهم گردشگر : يك وعده ناهار سبك در طبيعت

ساير خدمات  :

بيمه كامل حوادث مسافرتي و ديه - پذيرايي عصرانه
 

لوازم  ضروري:

كفش راحت - ليوان شخصي- لباس مناسب فصل- كوله يكروزه-يك دست لباس اضافه - لباس شنا براي آقايان

ديگر تورهاي آژانس مهرانديشان:

تور كوير مصر   تور نمك آبرود  تور ساحل و جنگل گيسوم   تور يزد   تور ماسال   تور ابيانه    تور كاشان   تور كوير مرنجاب   تور درياچه ارواح   تور مرداب هسل   تور كوير كاراكال   تور آفرود   تور رفتينگ    تور جنگل ابر  تور سرعين   تور ماسوله    تور لرستان    تور اسالم به خلخال   تور جنگل راش   تور تنگه واشي   تور يك روزه   تور دو روزه   تور شاد تور گلابگيري كاشان  تور گلاب گيري كاشان   تور سرعين اردبيل آستارا

 


برچسب: تور هفت آبشار، تور يك روزه، تور 1 روزه، تور 1 روزه هفت آبشار، تور يكروزه شمال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۵:۵۸ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور كوير مصر دو و نيم روزه هفته اول اسفند 96

[caption id="attachment_1946" align="alignnone" width="259"]تور كوير مصر تور كوير مصر  تور دو روزه كوير مصر   تور كوير[/caption]

تور ارزان كوير  تور ارزان كوير مصر   تور چند روزه كوير  تور ارزان كوير مرنجاب  تور كوير يك روزه   تور يك روزه كوير   كوير مصر  تور كوير گردي   تور كوير نوردي  آژانس مهرانديشان تور كوير هتل بالي  تور كوير مصر در هتل   تور كوير مصر نوروز 97   تور كوير نوروز 97  تور ارزان كوير نوروز 97

راه رفتن روي تپه هاي شني

لذتي دارد كه ادمي را به سمت كوير ميكشاند:

 

تور دو روزه كوير مصر از آژانس مهرانديشان:

تاريخ تور : 2 به 4 اسفند 96

قيمت تور هر نفر: 190000 تومان

محل حركت ميدان آرژانتين مقابل بانك سامان
زمان حركت چهارشنبه  2 اسفند 96 ساعت 20:00
ساعت بازگشت جمعه  24:00 تهران
وسيله نقليه اتوبوس توريستي
منطقه مورد بازديد  استان اصفهان- خوروبيابانك- كويرمصر
درجه سختي  2
ناهار و شام 2 وعده ناهار – 1 وعده شام به عهده آژانس
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا كليك كنيد.

بــرنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: صرف صبحانه - ساعت 08:00 تحويل اتاق - استراحت تا ساعت 12:00 - صرف ناهار - گشت روستا و قنات جندق - قلعه جندق - آبشار نمكي و دهكده نمكي- غروب درياچه نمك -  بازگشت به اقامتگاه حدود ساعت 20:00 صرف شام - شب نشيني دور آتش و سرو چاي زغالي
روز دوم: صرف صبحانه- تخليه اتاق ساعت 8:00 - حركت به سمت روستاي شگفت انگيز مصر - پياده روي روي رمل هاي شني - شتر سواري  در دل كوير  با تخفيف- 50 درصد تخفيف سافاري و موتور سواري اي تي وي - غلت زدن روي تپه ماسه ها- ساعت 13:00 صرف ناهار - ساعت 14:00 بازگشت به سمت تهران - ساعت 24:00 تهران

 اقامت:

اقامتگاه بومگردي سنتي به صورت گروهي

پذيرايي :

روز صبحانه ناهار شام
اول در اقامتگاه توسط آژانس در اقامتگاه توسط آژانس در اقامتگاه توسط آژانس
دوم در اقامتگاه توسط آژانس در اقامتگاه توسط آژانس در رستوران توسط گردشگر

سهم آژانس:2 صبحانه - 2ناهار - 1شام
سهم گردشگر: 1 شام بين راه
ساير خدمات  :

بيمه كامل - پذيرايي چاي زغالي و سيب زميني -وسيله نقليه توريستي درجه A

لوازم  ضروري:

كفش راحت - وسايل شخصي- لباس مناسب فصل- يك جفت صندل يا دمپايي  - چند دست لباس اضافه- قمقمه- ليوان شخصي
لوازم پيشنهادي:

كرم ضد آفتاب - عينك آفتابي- دوربين عكاسي

نكات ضروري:

در تور كوير مصر وروديه ها به عهده گردشگر مي باشد.

لطفا قبل از خريد منشوراطلاعات و قوانين تور را به دقت مطالعه فرماييد.
امكان جابه جايي و حذف گشت ها بنا به صلاح ديد ليدر يا بروز شرايط خاص جوي وجود دارد.
اقامتگاه گارانتي و اتوبوس چارتر مي باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امكان استرداد تور و كنسلي وجود ندارد.

از ديگر تورهاي طبيعت گردي آژانس مهرانديشان

تور كوير مصر    كوير مرنجاب    تور كوير كاراكال   تور آفرود   تور يزد    تور سرعين    تور ابيانه    تور رفتينگ    تور كاشان    تور ماسال   تور نمك آبرود    تور جنگل ابر   تور ماسوله   تور لرستان   تور اسالم به خلخال   تور جنگل راش   تور تنگه واشي  تور مرداب هسل   تور درياچه ارواح    تور ساحل و جنگل گيسوم    تور يك روزه   تور دو روزه    تور شاد   تور ماسوله    تور قلعه رودخان 

تور ارزان كوير مصر

تور كوير دالاهو    تور كوير ايران   تور يك روزه كوير مصر    تور يك روزه كوير 

 

02133200595
09381341197

اطلاعات بيشتر در ادامه مطلب:


برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، تور ارزان كوير، تور كوير در هتل، تور كوير مصر هتل بالي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۱۴:۱۹ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور كوير مصر در مهمانسرا هفته دوم دي 96

[caption id="attachment_1454" align="alignnone" width="300"]تور كوير مصر تور كوير مصر  تور يك روزه كوير مصر  تور ارزان كوير[/caption]

تور كوير    تور كويرگردي     تور كوير نوردي  تور كوير مصر    تور كوير از اصفهان    تور كوير اصفهان  تور نوروز 97 تور كوير مصر نوروز 97   تور كوير نوروز 97  تور كويرگردي نوروز 97   تور ايرانگردي نوروز 97

اينجا سكوت فرياد ميزند

و لحظاتي بعد

باران....

و ساعاتي بعد تكه هايي از آسمان به زمين مي افتد...

در تور كويرمصر از آژانس مهرانديشان همراه ما باشيد:

تاريخ تور : 13 به 15 دي 96

قيمت تور هر نفر: 190000 تومان

02133200595
09381341197

اطلاعات بيشتر در ادامه مطلب:


برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، تور ارزان كوير، تور كوير در هتل، تور كوير مصر هتل بالي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۰۴:۵۱ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور يك روزه جنگل عسل هفته اول دي 96

تو

[caption id="attachment_1439" align="alignnone" width="300"]تور جنگل عسل تور جنگل عسل تور يك روزه[/caption]

تور ايرانگردي نوروز 97   تور شمال نوروز 97   تور ارزان شمال نوروز 97  تور گردشگري شمال نوروز 97   تور ارزان نمك آبرود نوروز 97   تور نمك آبرود نوروز 97  تور ايرانگردي نوروز 97

به قدر يك چاي دو نفره صبر كن

دمي آسوده نفس بكش

در هواي عطرآگين چوب و دود

ميتوان عشق را نفس كشيد

در تور يك روزه جنگل عسل از همقدم آژانس مهرانديشان باشيد

تاريخ:8 دي 96

قيمت تور هر نفر( خدمات كامل): 80000 تومان

قيمت تور هر نفر (صبحانه): 65000 تومان


برچسب: تور شمال، تور يك روزه، تور جنگل عسل، تور ارزان يك روزه، تور نمك آبرود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۶:۰۰ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور آژانس مهرانديشان تور سرعين تور گلابگيري كاشان تور نمك آبرود تور كوير مصر

آژانس مهرانديشان در ايام نوروز 97 به بهترين نرخ تور اصفهان را اجرا ميكند هم به صورت هوايي هم به صورت زميني با اتوبوس و تورهاي گروهي.تور اصفهان زميني به دليل نرخ مناسب بيشترين تقاضا را دارد.

تور شيراز شهر گل و شراب و زيبايي هاي ناب شهر آرامگاه حافظ شيرازي بزرگ ... تور شيراز نوروز 97 ميزبان شما ايران دوستان عزيز است.

تور كاشان و شهر زير زميني نوش آباد كه در پس آن تاريخچه ي ايران نهفته است در تمام فصول قابل برگزاري ست علي الخصوص تور ابيانه روستاي سرخ رنگ كه تاريخ و تمدن كهنه ي خود را زنده نگه داشته است.

در تور گلاب گيري كاشان ميتوانيد هم عرقيجات تازه تهيه كنيد هم از بناهاي تاريخي كاشان ديدن كنيد.

تور سرعين اردبيل آستارا هواي بسيار خوبي دارد چشمه هاي آبگرم با خاصيت درماني بسيار بالا از سراسر دنيا نه فقط ايران توريست هاي زيادي را به اين منطقه جذب ميكند.در تور سرعين آژانس مهرانديشان حتما شركت كنيد چون در اين زمينه ليدرهاي ما تخصص كافي را برخوردارند.

تور نمك آبرود و تور كوير مصر هم دو توري هستند كه در نوروز 97 توسط تيم ما به بهترين شكل اجرا ميشود.نوروز 97 بهترين فرصت است كه در تورهاي طبيعت گردي با خانواده شركت كنيد و لذت ببريد.تور چند روزه شمال از تورهاي لوكس نوروز97 محسوب مي شود.

 


برچسب: تور كوير مصر، تور شمال، تور نمك آبرود، تور سرعين، تور كاشان، تور گلابگيري كاشان، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۲:۲۶ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور دو روزه نمك آبرود هفته اول آذر 96

تور نمك آبرود تور نمك آبرود

تور دو روزه نمك آبرود    تور 2 روزه نمك آبرود    تور شمال دو روزه     تور چند روزه شمال    تور 2 روزه شمال  تور ارزان نمك آبرود    تور ارزان شمال   تور شمال ارزان   تور گردشگري شمال   تور شمال

ميتوان زيبايي رويا را در واقعيت يافت..

روياي پاييزي جنگل هاي هزار رنگ شمال

تور نمك آبرود دو روزه از آژانس مهرانديشان

تاريخ: 2 به 3 آذر 96

قيمت تور هر نفر (خدمات كامل): 185000  تومان

قيمت تور هر نفر (صبحانه): 150000 تومان

 



برچسب: تور دو روزه نمك آبرود، تور 2 روزه نمك آبرود، تور چند روزه شمال، تور شمال، تور نمك آبرود، تور ارزان نمك آبرود، تور ارزان شمال، تور سه روزه شمال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۱:۵۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع: