تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

تورهاي پر تقاضا در تابستان 97

تابستان بهترين فصل سفر است.البته ايران آنقدر مكان ديدني و گردشگري دارد كه اگر تمام طول سال را سفر كنيد يك عمر براي ديدن زيبايي هايش كم است... در اين مقاله قصد داريم شما را با پرتقاضاترين تورهاي تابستان 97 آشنا كنيم.

تور سرعين اردبيل آستارا

1- تور سرعين اردبيل آستارا

از بين تورهاي داخلي بيشترين تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعين اردبيل آستارا است. سرعين به دليل آب و هواي كوهستاني براي فرار از گرماي هوا ، پناهگاه خوبي ست.تور سرعين هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا مي شود.قيمت تور سرعين براي يك سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبي دارند و از همين رو گردشگران زيادي در تابستان به سرعين سفر ميكنند.اگر تمايل به استفاده از تور هوايي سرعين داريد بايد يك بليط به مقصد اردبيل تهيه كنيد و از آنجا به سرعين سفر كنيد و از آبگرم سرعين و جاذبه هاي ديدني آن لذت ببريد.

تور رفتينگ زاينده رود

2- تور رفتينگ

تفريحات آبي در فصل زمستان به اوج تقاضاي خود ميرسد. اين تورهاي در فصول ديگر سال به دليل سرماي بيش از حد آب به هيچ وجه قابل اجرا نمي باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتينگ هر هفته گردشگران زيادي را به سمت شهرهايي چون شهركرد مي كشاند. تور رفتينگ شهركرد در رودخانه زاينده رود اجرا مي شود. به مدت پنج ساعت به قايقراني مي پردازيد و هر جا كه براي شنا مساعد باشد ليدر قايق به شما فرصت شنا مي دهد. درجه سختي اين رودخانه زياد نيست و هركسي بدون هيج آموزش قبلي ميتواند در تور رفتينگ شركت كند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال يك منطقه ييلاقي در ارتفاعات استان گيلان است. آب و هواي آن در فصل تابستان خنك و معتدل است اما در فصول ديگر سرد است و مناسب سفر نيست. آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در كلبه هاي جنگلي برگزار ميكند و طبيعت گردان از آن استقبال ويژه اي ميكنند. شب ماني در كلبه هاي چوبي آرامش بخش است از همين رو پيشنهاد ميكنيم حتما يكبار هم كه شده به ماسال سفر كنيد.

4- تور تنگه واشي

تور تنگه واشي در فصل تابستان به دو دليل جذابيت ويژه اي دارد. يك آنكه در فيروزكوه و نزديكي تهران قرار دارد دوم آنكه از تفريحات آبي است كه در گرماي تابستان به گردشگران مزه ميدهد. آب اين تنگه در گرماي زياد تابستان هواره به شدت خنك است.تور تنگه واشي به صورت تور يك روزه برگزار مي شود. تورهاي يك روزه براي آنها كه در روز تعطيل فقط فرصت سفر دارند بسيار مناسب است.

تور نمك آبرود

5- تور نمك آبرود

نمك آبرود توريستي ترين شهر شمال است كه در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور ميرسد و تعداد سفرهاي آن هر هفته بيش از هفته ي قبل مي شود. تور نمك آبرود به دو صورت برگزار مي شود. تور 1 روزه نمك آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمك آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار مي شود . البته تور سه روزه نمك آبرود نيز در ايامي تعطيل سال برگزار مي گردد.

سخن آخر:

آژانس مهرانديشان در فصل تابستان علاوه بر تورهاي فوق تورهاي يك روزه و تورهاي چند روزه را در ايران عزيزمان برگزار مي نمايد.البته توصيه ما اينست چون تورهاي نظير تور سرعين و تور رفتينگ فقط در فصل تابستان برگزار مي شود اين سفرها را در اولويت انتخاب سفرهاي تابستاني خود قرار دهيد چون در فصول ديگر امكان سفر به آنها را نخواهيد داشت.و اما تورهاي شمال مانند تور نمك آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار مي شود و فرصت بيشتري براي سفر داريد.براي اطلاع از تورهاي طبيعت گردي و ايرانگردي مي توانيد به صفحه اصلي سايت مراجعه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۵:۵۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :