تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

بهترين هتل هاي سرعين

در سفر به سرعين يكي از دغدغه هاي گردشگران رزرو بهترين محل اقامت است كه تاثير بسزايي در يك سفر خوب دارد. اگر در تور سرعين همسفر ما باشيد اقامت شما معمولا در يكي از هتل هاي دربار يا رضوان خواهد بود كه در ادامه توضيحاتي در خصوص شرايط هر دو هتل خدمتتان ارائه ميگردد. اما چنانچه به سفر شخصي ميپردازيد يا تور هوايي سرعين رزرو كرده ايد براي اطلاع از وضعيت ساير هتلها اميدواريم اين مطلب شما را راهنمايي كند:

 

هتل دربار سرعين:

اين هتل در خيابان طالقاني سرعين واقع شده است و قيمت مناسب و كيفيت خوب سبب شده تا اقامت اين هتل از گزينه هاي اصلي تور سرعين اردبيل آستارا باشد.از ويژگي هاي مهم اين هتل دسترسي مناسب و آسان به مركز شهر ، مراكز تجاري و آبگرم هاي سرعين است.همچنين برخورد پرسنل اين هتل بسيار مورد رضايت گردشگران بوده است.

هتل رضوان سرعين:

اين هتل در خيابان بعثت سرعين قرار گرفته است.هتلي 4 ستاره، تازه بازسازي شده است. تور سرعين در اين هتل نيز همانند هتل دربار برگزار شده است. از ويژگي هاي خاص اين هتل وجود استخر آب گرم در خود هتل است.اتاق هاي vip دو تخته ي آن براي اقامت زوجين بسيار دل انگيز استواين هتل همچنين در نزديكي تنها شهربازي شهر سرعين قرار گرفته است. مسافران تور سرعين شب ها در اين شهر بازي اوقات خوشي را سپري خواهند كرد.

هتل لاله سرعين: 

بيشتر مسافران تور سرعين به رزرو هتل لاله سرعين علاقه مند هستند.اين هتل نيز در مركز شهر است و از مزيت هاي آن نزديكي به مراكز آب گرم سرعين است و مزيت ديگر نزديكي به دهكده صخره اي ويند كلخوران است كه از جاذبه هاي توريستي سرعين به حساب مي آيد.

هتل رويال پارك سرعين:

اين هتل كه جزو هتل هاي بين المللي مي باشد اتاق هاي لوكسي دارد . داراي 13 استخر و مجموعه آب درماني تخصصي مي باشد.موقعيت مكاني اين هتل بسيار عالي و خوش آب و هواست و به همين دليل هتل فاقد سيستم سرمايش مي باشد.اين هتل 4 ستاره تاپ مي باشد و اقامت شما در سفر به سرعين در اين هتل قطعا خاطرات خوبي را براي شما و همراهانتان به همراه خواهد داشت.

هتل پدرام سرعين:

اين هتل نيز در مركز شهر سرعين قرارداردو دسترسي آسان به مركز آبگرم. داراي استخر است و اتاق هاي آن از كيفيت بسيار خوبي برخوردار است. عايق صوتي دارد و مانع سلب آسايش گردشگران در شهر توريستي سرعين مي باشد.

هتل بوستان سرعين:

اين هتل سه ستاره است و قيمت و  كيفيت آن معمولي و در حد قابل قبول مي باشد. در فاصله نزديك به آبگرم سبلان قراردارد.در محوطه آن آلاچيق هايي براي شب نشيني گردشگران در هواي خنك سرعين وجود دارد كه در تور سرعين اردبيل آستارا شب ها در اين آلاچيق ها مي توانيد از آسمان پاك و هواي فوق العاده سرعين بهره ببريد.

قيمت تور سرعين در هر يك از هتل هاي بالا متغير خواهد بود. آژانس مهرانديشان در تورهاي گروهي از هتل هاي با درجه ي متوسط و كيفيت خوب و قيمت مناسب استفاده ميكند تا هم قيمت هم كيفيت خدمات موردقبول گردشگران واقع شود.اگر از تور سرعين هوايي استفاده ميكنيد ميتوانيد اقامت خود را در هر يك از هتل هاي به دلخواه انتخاب كنيد.آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته اقدام به برگزاري تور سرعين اردبيل آستارا به مدت سه و نيم روز مي نمايد. در اين تور گشت كامل سرعين اردبيل و آستارا را خواهيد داشت و از بيشتر مكان هاي ديدني به صورت گروهي بازديد خواهيد كرد. فضاي حاكم و از دسته تورهاي چند روزه است. بر اين تور شاد به گونه ايست كه مي توانيد انرژي زيادي را در اين تور هم از طبيعت هم از همسفران خود هديه بگيريد.

 


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۰:۰۱ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :