تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

راهنماي تور نمك آبرود

تور نمك آبرود

شمال ايران هميشه براي گردشگران اولين گزينه ي سفر است. همين موضوع باعث شده تور نمك آبرود از پرتقاضاترين تورهاي گردشگري به حساب آيد.براي سفر به نمك آبرود بهترين فصل بهار است ولي روي هم رفته تور نمك آبرود فصلي نيست و در هر دوره از سال قابل سفر است، ولي به علت آب و هواي شمال كه اكثرا باراني ست حتما قبل از تور گردشگري شمال براي اطلاع از آب و هواي نمك آبرود به سايت wheather.com مراجعه و بررسي نماييد.

شهرك نمك آبرود با امكانات ويژه گردشگري براي بازديد گردشگران عزيز احداث شده است. 2 خط تله كابين ان شما را بر فراز جنگل نمك آبرود مي برد و مي توانيد چشم انداز زيبايي از شمال را زير پايتان تماشا كنيد.سورتمه ي آن از ميان جنگل سرسبز ميگذرد و روحتان را پرواز ميدهد.

براي رسيدن به اين طبيعت زيبا از جاده چالوس حركت ميكنيد. در راه سفر به نمك آبرود مي توانيد از مرداب هسل بازديد كنيد كه در چالوس قراردارد.مردابي زيبا كه در هر فصلي از سال رنگ جديد و زيبايي به خود ميگيرد. براي رسيدن به اين مرداب بايد از جنگل مشعل عبور كنيدو در هواي خنك جنگل اكسيژن تنفس كنيد.

آژانس مهرانديشان قريب به  13 سال متواليست كه در صنعت گردشگري به فعاليت ميپردازد و هر سال تورهاي شمال را به صورت تخصصي برگزار مي نمايد. ما هر سال تلاش ميكنيم تا با افزودن گشت هاي جديد به تور شمال آن را براي گردشگر جذاب تر از قبل كنيم به طوري كه حتي اگر هر ماه در تور نمك آبرود 2 روزه شركت كنيد هر بار گشت جديدي در انتظارتان خواهد بود.

جنگل عباس آباد يكي از جاذبه هاي گردشگري مازندران است. سفره خانه هاي سنتي ، طعم چاي ذغالي ، اكسيژن تاره از درختان همه و همه جنگل عباس آباد را براي گذراندن يك روز عالي مهيا مي سازد.

گشت ديگري كه در تور دو روزه نمك آبرود انجام مي شود، ساحل درياست. در ساحل درياي خزر قدم بزنيد ، خاطراتتان را مرور كنيد ، به صداي موسيقي دريا گوش بسپاريد و آرامش بگيريد.به نظر مي رسد هيچ جاي دنيا از دريا آرامش بخش تر نيست.

تجربه نشان داده بيشتر گردشگران علاقه مندند به جاي استفاده ار تور يك روزه نمك آبرود تمايل به رزرو تور چند روزه شمال دارند. چرا كه گشت ها به فشردگي تور 1 روزه نيست و زمان بيشتري براي گردش و استراحت دارند. آژانس مهرانديشان براي آسودگي گردشگران تور نمك آبرود ، بهترين هتل ها و بهترين خدمات را تدارك ميبيند. بيشتر اقامت تور شمال در هتل كوشال نوشهر و هتل مارال كلاردشت است و تا كنون پاسخگوي خوبي براي نيازهاي گردشگر بوده است. كيفيت غذا در شهرهاي شمالي به نسبت ساير شهرهاي توريستي ايران مطلوب است اما پيشنهاد ميكنيم از مصرف غذاهايي چون چلوكباب كوبيده خودداري كنيد علي الخصوص در فصل بهار ممكن است با مزاج شما سازگاري نداشته باشد.

چنانچه شما فرصت كافي براي شركت در تور سه روزه نمك آبرود را نداريد مي توانيد در تور 1روزه نمك آبرود كه هر هفته جمعه ها و ايام تعطيل برگزار مي شود شركت كنيد. گشت ها در اين تور به صورت كامل ولي كمي فشرده تز از تور 2 روزه نمك آبرود انجام مي شود.

براي رزرو تور نمك آبرود و اطلاع از قيمت ها به صفحه ي اصلي سايت مراجعه نماييد.

 


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۳۵:۱۴ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

بهترين هتل هاي سرعين

در سفر به سرعين يكي از دغدغه هاي گردشگران رزرو بهترين محل اقامت است كه تاثير بسزايي در يك سفر خوب دارد. اگر در تور سرعين همسفر ما باشيد اقامت شما معمولا در يكي از هتل هاي دربار يا رضوان خواهد بود كه در ادامه توضيحاتي در خصوص شرايط هر دو هتل خدمتتان ارائه ميگردد. اما چنانچه به سفر شخصي ميپردازيد يا تور هوايي سرعين رزرو كرده ايد براي اطلاع از وضعيت ساير هتلها اميدواريم اين مطلب شما را راهنمايي كند:

 

هتل دربار سرعين:

اين هتل در خيابان طالقاني سرعين واقع شده است و قيمت مناسب و كيفيت خوب سبب شده تا اقامت اين هتل از گزينه هاي اصلي تور سرعين اردبيل آستارا باشد.از ويژگي هاي مهم اين هتل دسترسي مناسب و آسان به مركز شهر ، مراكز تجاري و آبگرم هاي سرعين است.همچنين برخورد پرسنل اين هتل بسيار مورد رضايت گردشگران بوده است.

هتل رضوان سرعين:

اين هتل در خيابان بعثت سرعين قرار گرفته است.هتلي 4 ستاره، تازه بازسازي شده است. تور سرعين در اين هتل نيز همانند هتل دربار برگزار شده است. از ويژگي هاي خاص اين هتل وجود استخر آب گرم در خود هتل است.اتاق هاي vip دو تخته ي آن براي اقامت زوجين بسيار دل انگيز استواين هتل همچنين در نزديكي تنها شهربازي شهر سرعين قرار گرفته است. مسافران تور سرعين شب ها در اين شهر بازي اوقات خوشي را سپري خواهند كرد.

هتل لاله سرعين: 

بيشتر مسافران تور سرعين به رزرو هتل لاله سرعين علاقه مند هستند.اين هتل نيز در مركز شهر است و از مزيت هاي آن نزديكي به مراكز آب گرم سرعين است و مزيت ديگر نزديكي به دهكده صخره اي ويند كلخوران است كه از جاذبه هاي توريستي سرعين به حساب مي آيد.

هتل رويال پارك سرعين:

اين هتل كه جزو هتل هاي بين المللي مي باشد اتاق هاي لوكسي دارد . داراي 13 استخر و مجموعه آب درماني تخصصي مي باشد.موقعيت مكاني اين هتل بسيار عالي و خوش آب و هواست و به همين دليل هتل فاقد سيستم سرمايش مي باشد.اين هتل 4 ستاره تاپ مي باشد و اقامت شما در سفر به سرعين در اين هتل قطعا خاطرات خوبي را براي شما و همراهانتان به همراه خواهد داشت.

هتل پدرام سرعين:

اين هتل نيز در مركز شهر سرعين قرارداردو دسترسي آسان به مركز آبگرم. داراي استخر است و اتاق هاي آن از كيفيت بسيار خوبي برخوردار است. عايق صوتي دارد و مانع سلب آسايش گردشگران در شهر توريستي سرعين مي باشد.

هتل بوستان سرعين:

اين هتل سه ستاره است و قيمت و  كيفيت آن معمولي و در حد قابل قبول مي باشد. در فاصله نزديك به آبگرم سبلان قراردارد.در محوطه آن آلاچيق هايي براي شب نشيني گردشگران در هواي خنك سرعين وجود دارد كه در تور سرعين اردبيل آستارا شب ها در اين آلاچيق ها مي توانيد از آسمان پاك و هواي فوق العاده سرعين بهره ببريد.

قيمت تور سرعين در هر يك از هتل هاي بالا متغير خواهد بود. آژانس مهرانديشان در تورهاي گروهي از هتل هاي با درجه ي متوسط و كيفيت خوب و قيمت مناسب استفاده ميكند تا هم قيمت هم كيفيت خدمات موردقبول گردشگران واقع شود.اگر از تور سرعين هوايي استفاده ميكنيد ميتوانيد اقامت خود را در هر يك از هتل هاي به دلخواه انتخاب كنيد.آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته اقدام به برگزاري تور سرعين اردبيل آستارا به مدت سه و نيم روز مي نمايد. در اين تور گشت كامل سرعين اردبيل و آستارا را خواهيد داشت و از بيشتر مكان هاي ديدني به صورت گروهي بازديد خواهيد كرد. فضاي حاكم و از دسته تورهاي چند روزه است. بر اين تور شاد به گونه ايست كه مي توانيد انرژي زيادي را در اين تور هم از طبيعت هم از همسفران خود هديه بگيريد.

 


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۰:۰۱ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تله كابين نمك آبرود

تور نمك آبرود

شمال ايران هميشه پرطرفدارترين شهر ايران بوده است.در اين بين نمك آبرود از توجه بيشتري برخوردار است. شهرك توريستي نمك آبرود تمام امكانات رفاهي و توريستي را درخود جاي داده است تا در تور نمك آبرود خاطرات خوبي را برايتان رقم بزند.مهم ترين جاذبه گردشگري نمك آبرود ، تله كابين آن است. يكي از زيباترين تله كابين هاي ايران در نمك آبرود قرار دارد كه شما را تا ارتفاع مدوبن بالا ميبرد. هنگام بالا رفتن تله كابين نماي بي نظيري از جنگل زير پايتان است و دريا درست در مقابل نگاهتان را مي ربايد.اگر در تور نمك آبرود شركت مي كنيد حتما زماني را براي استفاده از تله كابين نمك آبرود برايتان اختصاص خواهند داد.

در حال حاضر دو خط تلكه كابين در نمك آبرود فعاليت ميكنند.

خط يك: داراي 42 كابين است كه ظرفيت هر كابين چهار نفر است. مدت زمان آن تا رسيدن به بالاي تله كابين حدود 15 دقيقه است.از 9 صبح تا 19 در حال جابجايي گردشگران است قيمت آن براي گردشگران ايراني 25000 تومان و براري توريست خارجي 35000 تومان است.

خط دو: طول آن كم تر از خط يك است. كابين آن 6 نفره است و از لحاظ قيمتي با تله كابين خط يك يكسان است.

تله كابين نمك آبرود مرتفع ترين تله كابين كشور است. براي بازديد از آن در تور دو روزه نمك آبرود فرصت كافي در اختيارتان است. ميتوانيد ساعت ها بر بلنداي قله ي آن بنشينيد و از طبيعت بكر نمك آبرود و هواي خوش ان لذت ببريد.هرچند حتي اگر شما فقط روزهاي تعطيل امكان سفر به نمك ابرود را داشته باشيد بدون نياز به مرخصي هر هفته جمعه ها ميتوانيد از تور 1 روزه نمك آبرود استفاده كنيد.

در تور يك روزه نمك آبرود گشت هاي كامل شما به صورت فشرده تر از تور نمك آبرود 2 روزه انجام مي شود. گشت مجتمع تفريحي نمك آبرود، ساحل دريا و جنگل هاي سرسبز و زيبا عباس آباد.

در تور دو روزه نمك آبرود شما يك شب اقامت خواهيد داشت كه اگر همسفر آژانس مهرانديشان باشيد هتل هاي طرف قرارداد ما در تور شمال به شرح زير مي باشد:

هتل كوشال: اين هتل مابين چالوس و نوشهر قرار گرفته است. از جذابيت هاي اين هتل 3 ستاره قرار گرفتن آن در يك منطقه بومي و محلي روستايي مانند است. از نزديك زندگي مردم خطه ي شمال را تماشا ميكنيد و از ديدن مزارع و بافت سنتي محلي آن لذت مي بريد.اتاق هاي اين هتل بزرگ و معمولا دوخواب است.

هتل مارال: اين هتل چهار ستاره در كلاردشت قراردارد. از ويژگي هاي خاص آن اينست كه  اين هتل داراي استخر و سونا و جكوزي رايگان است كه بيشتر در تور سه روزه شمال مورد استفاده گردشگران قرار ميگيرد.

هتل آسمان: اين هتل چهار ستاره در شهر عباس آباد مازندران قرار دارد. يك ويژگي بارز دارد كه ساحلي بودن آن است. اين هتل داراي ساحل اختصاصي و اتاق هاي رو به درياست. همچنين در رستوران گردان ان كه در طبقه ي آخر هتل قرار دارد هنگام صرف غذا ميتوانيد از منظره بي نظير دريا و ساحل آرامش بگيريد.

هتل عرش: اين هتل در شهر نوشهر قرار گرفته است. چهار ستاره است و داراي استخر و سونا و جكوزي رايگان. اتاق هاي آن از كيفيت خوبي برخوردار است. رستوران آن وسيع و پاسخگوي خوبي براي نياز گردشگران است.

تور نمك آبرود در تمام فصول سال توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود. به اميد ديدار شما در تورهاي طبيعتگردي ...

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۷:۵۰ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

بهترين زمان سفر به كوير مصر

تور كوير مصر

كوير از زيباترين جاذبه هاي گردشگري است كه سكوت و آسمان پاك و پر ستاره اش آن را به متفاوت ترين منطقه گردشگري در ايران تبديل كرده است. از آنجا كه آب و هواي اقليم كويري گرم و خشك است در فصل تابستان و بهار سفر به آن با دشواري هاي بسياري همراه است و عموما گردشگران اين فصول را براي سفر به كوير انتخاب نميكنند، اما در فصل پاييز و زمستان با شروع سرما اين منطقه روزها داراي آب و هواي معتدل و در شب كمي رو به سردي مي رود از همين رو عقيده ي همگان بر آن است كه پاييز و زمستان فصل سفر به كوير است.

از بين تمام كويرهاي ايران پيشنهاد ميكنيم كوير مصر را از دست ندهيد... نام آن براي اولين بار كمي عجيب به نظرتان مي رسد و به نظر مي رسد در كشور مصر واقع شده باشد! اما بر خلاف نامش كوير مصر بخشي از كوير مركزي ايران است.عليت نامگذاري اين روستا به اين نام از اين قرار است كه شخصي به نام يوسف كه از اهالي اين روستا بوده است براي رسيدن به آب و آباداني اين روستا تلاش هاي زيادي كرد و موفق به حفر يك چاه و قنات در اين منطقه شد كه به همين دليل اين روستا را چاه دراز ناميدند و چون خود يوسف به اين نام علاقه نداشت به مرور زمان آن را مصر نام نهادند كه تمثيلي دارد به داستان حضرت يوسف كه باعث آباداني مصر شد.اكنون حدود صد سال از تاسيس روستاي مصر گذشته است و اين روستا از زيباترين مناطق كويري ايران است كه هر ساله گردشگران زيادي را به سمت خود مي كشاند و به جرات مي توان گفت كوير مصر اولين كوير گردشگر پذير ايران است و تعداد گردشگران و توريست هاي ورودي به آن بيش از ساير كويرهاي ايران است.

جاذبه هاي ديدني كوير مصر:

تور كوير مصر

درياچه نمك

اين درياچه كه در منطقه خور واقع شده است بزرگترين درياچه نمك فصلي ايران است.قطر ارتفاع نمك در اين درياچه نسبت به درياچه هاي مشابه بسيار كم و در حدود  تا  سانتي متر و نازك است علت آن نيز حركت سفره هاي آب شور زيرزميني است كه مانع شكل گيري نمك مي شود. تماشاي غروب در اين منطقه وسيع با زمين هاي بريده بريده كه تداعي كننده ي يون نمك است از علاقه مندي هاي گردشگران تور كوير مصر است.

تور كوير مصر

آبشار و دهكده نمكي

آبشار نمكي (پتاس) تنها نمونه در جهان است كه در روستاي خور و بيابانك و در نزديكي درياچه نمك در دهكده نمكي واقع شده است. همچنين دهكده نمكي از جاذبه هاي مورد بازديد در تور كوير مصر است كه در اينجا كمتر راجع به آن سخن ميگوييم تا علاقه مندان به تور كويرگردي با سفر به اين منطقه لذت بيشتري را تجربه كنند.

تور كوير مصر

رمل ها و تپه ماسه هاي شني

اين تپه ها در سراسر كوير به چشم ميخورند اما تپه ماسه هاي روستاي مصر براي گردشگران خاطره ساز است. غلت زدن روي اين رمل هاي شني و لمس شن هاي نيمه گرم كوير در زمستان به شدت لذت بخش است.

همچنين امكان سافاري كوير و موتور سواري اي تي وي و شتر سواري نيز در اين منطقه فراهم است.

تور كوير مصر

نخلستان سوخته و چشمه دكتر فيش

نخلستان سوخته را درختان نخل خشك و فاقد بار پوشانده است. در انتهاي اين نخلستان عجيب به چشمه اي ميرسيد كه ماهي هاي آن براي پاكسازي پوست از باكتري و قارچ بسيار مفيد هستند. گردشگران با رسيدن به اين چشمه پاهاي خود را در آن فرو ميبرند و علاوه بر آنكه خنكي اين آب زلال در جانشان نفوذ ميكند ماهي ها گرد آنان ميچرخند و چوست را از ميكروب پاكسازي ميكنند به همين دليل آن را چشمه ي دكتر فيش مي نامند.

 

براي سفر به كوير مصر حتما از راهنمايان محلي كمك بگيريد تا در اين مسير سردرگم نشويد. درصورت امكان مي توانيد از تورهاي كوير مصر كه تحت نظر آژانس هاي مسافرتي برگزار مي شود استفاده نماييد تا مجموعه خدمات ترانسفر ، اقامت ، وعده هاي غذايي و گشت هاي شما توسط ليدر محلي و با كيفيت بالاتر اراثه شود.

آژانس مهرانديشان در فصل پاييز و زمستان تا فروردين ماه هر سال تورهاي كويرگردي را اجرا مي نمايدو قيمت تور كوير مصر نسبت به آژانس هاي ديگر بسيار مناسب در نظر گرفته شده است. همچنين تور كوير مصر در هتل نيز براي كساني كه حساسيت شخصي روي كيفيت اقامتگاه دارند در تاريخ هاي محدود اجرا ميگردد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۵:۱۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع: