تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

جاذبه هاي ديدني رامسر


رامسر نگين مازندران است.نگين شمال ايران...
جاذبه هاي طبيعي رامسر زيبا و كم نظير است از اين رو چون لولوء در شمال ايران ميدرخشد.رامسر با قرارگيري در حاشيه ي جنگلي شمال و درياي خزر از آب و هواي مطبوع و چشم اندازي بكر برخوردار است.در ادامه به مهم ترين جاذبه هاي توريستي رامسر اشاره ميكنيم:

در سفر به رامسر از كجا ديدن كنيم؟

 

جنگل هاي دالخاني:

اگر 30 كيلومتر از رامسر عبور كنيد به دالان بهشت مي رسيد. اينجا جنگلهاي دالخاني هست. در مسير جاده ييلاق جنت رودبار قرار گرفته است. پوشش گياهي متراكم ، درختان در هم تنيده و بلند ، حيوانات آزاد و رها در طبيعت از ويژگي هاي بارز اين جنگل است. جنگل هاي دالخاني از زيبايي هاي شمال ايران است.اگر در فصل تابستان به اينجا سفر كنيد امكان كمپينگ نيزز برايتان مهياست.

 تله كابين رامسر:
اگر تجربه ي دلنشين تله كابين سواري رامسر را داشته باشيد بي شك نمايي از اين بهشت را نظاره كرده ايد.اين خط انتقالي يكي از زيباترين خطوط انتقالي دنيا به شمار ميرود. بر فراز تله كابين رامسر از يك سو نماي زيبايي از درياي خزر رخ مي نمايد از يك سو جنگل هاي سرسبز و از يك سو شهر رامسر.از آنجا كه لذت تله كابين سواري زياد است در تور سه روزه نمك آبرود - رامسر فرصتي براي استفاده از تله كابين رامسر به گردشگران داده ميشود.


روستاي جواهر ده:

روستاي جواهر ده از توابع دهستان سخت از شهرستان رامسر است.در گذشته مردم رامسر براي رهايي از گرماي رامسر به منطقه ييلاقي جواهر ده تغيير مكان ميداده اند و در زمستان مجددا به رامسر بازميگشته اند.
در مسير رسيدن به جواهرده ، پيچ و خم جاده ي جنگلي آن هوش از سرتان ميبرد.چشمه ها و آبشارها از زيبايي هاي مسير رسيدن به اين روستاست.

يكي از چشمه هاي پربازديد جواهر ده در انتهاي روستا و در كنار تخت سنگي واقع شده است ميتوانيد در تور شمال از اين چشمه ديدن كنيد و از گواراي آب آن نوش جان نماييد.

بوستان جنگلي صفارود:

اين پارك جنگلي از جمله پارك هاي جنگلي طبيعي ست كه بدون دخالت انسان شكل گرفته است.در كيلومتر 9 جاده جواهر ده منطقه ايست در دره و مجاورت رود صفا رود كه بازديد از آن در سفر به شمال خالي از لطف نيست.

تور رامسر و تور نمك آبرود به صورت تركيبي در تمام طول سال توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود. در تور نمك آبرود 3 روزه گشت رامسر در برنامه ي روز دوم برگزار مي شود.

تورهاي شمال بيشتر به صورت تورهاي خانوادگي برگزار مي شود ولي هدف آن ايجاد محيطي شاد در هواي دلچسب شمال است.پس هنگام شركت در تور نمك آبرود لبخند را فراموش نكنيد.

تورهاي ايرانگردي مشابه تور رامسر از آژانس مهرانديشان:

تور نمك آبرود
تور سرعين اردبيل آستارا
تور ماسال
تور جنگل ابر
تور ماسوله
تور فيلبند
تورلرستان
تور قلعه رودخان
تورگلستان
تور شيراز
تور كوير مصر
تور كوير كاراكال
تور كوير مرنجاب


برچسب: رامسر، سفر به رامسر، تور نمك آبرود رامسر، تور شمال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۱۳:۳۸ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

ديدني هاي لرستان


استان لرستان از استان هاي غربي ايران است كه مركز آن شهر خرم آباد است.اين استان به دليل پر آب بودن و داشتن چشمه ها و آبشار هاي زياد و همچنين آب و هواي خوب براي گردشگران بسيار محبوب است.

جاذبه هاي لرستان :



قلعه فلك الافلاك:

اين قلعه در مركز شهر خرم آباد واقع شده است. قدمت ساخت آن به زمان ساسانيان مي رسد و به دژ شاپور ساخت معروف بوده است اما احتمالا نام فلك الافلاك در دوران قاجار به ان اطلاق شده است. اين قلعه علاوه بر زيبايي علي الخصوص در شب روايتگر تاريخ كهن ماست. در اين قلعه موزه ي مردم شناسي لرستان نيز هست كه يادگار رنج ها و سختكوشي هاي مردمان لر اين سرزمين است. در تور لرستان مي توانيد از اين قلعه ديدن نماييد.


گرداب سنگي:
اين گرداب در غرب لرستان وجود دارد. از سنگ هاي 1*1 متر در نزديك چشمه اي ساخته شده تا آب چشمه در آن جمع شود سپس بقيه شهر با كانال انتقال ميدادند.
عمق اين كانال 18 متر است و هميشه پر آب است.بقاياي يك آسياب آبي در فاصله 12 كيلومتري اين گرداب واقع شده است كه منبع ان همين گرداب بوده است.
براي ديدن اين گرداب بايد به غرب خرم آباد و در حوالي ميدان تختي برويد.

آبشار بيشه:

اين آبشار در ميان جنگل هاي بلوط و رشته كوه هاي زاگرس قرار گرفته است.بلنداي اين آبشار 48 متر است كه پس از فرود 10 متر مسير را طي ميكند تا به رودخانه سزار برسد.براي رسيدن به اين آبشار از دل طبيعت بي همتاي لرستان عبور ميكنيد كه لذت اين جاذبه را برايتان بيشتر مي كند. در سفر به لرستان حتما از آّبشار بيشه ديدن نماييد.

آبشار گيريت:

اين آبشار در شمال شرقي خرم آباد قرار دارد. از آنجا كه منشا اين آبشار از هفت چشمه سرچشمه سرچشمه ميگيرد آن را آبشار هفت چشمه نيز مي نامند. همچنين مردم روستاي هفت چشمه آب مورد نياز خود را از همين آبشار ميگيرند. اين آبشار در فضايي آكنده از درختان بلوط و زالزالك قرار گرفته است كه روحتان را تازه ميكند.


بام لرستان:

اگر جاذبه هاي طبيعي و زيباي لرستان برايتان فرصتي باقي گذاشت شب سري هم به بام لرستان بزنيد. اينجاشهر به تمامه زير پاهايتان است.بام لرستان در شرق خرم آباد قرار دارد.

پل شاپوري:
لرستان را پايتخت پل هاي ايران نيز ميگويند چون در ان بيش از 100 پل تاريخي بنا شده است. اما اهميت پل شاپوري در آنست كه اين پل تنها پل سنگي دنياست و اگرچه امروز ترك برداشته است اما در گذشته محل اتصال لرستان به خوزستان بوده است.

 

تور لرستان

درياچه كيو:
اين درياچه مصنوعي در مركز شهر خرم آباد قراردارد و نكته ي جال توجه انست كه چشمه هاي اطراف اين درياچه را پر آب ميكنند. كيو در زبان لري به معني كبود است و شايد زلالي آب اين درياچه و عمق آن سبب اين نامگذاري بوده است.در تور لرستان از اين نگين كبود ديدن مي نماييد.

لرستان براي تعطيلات سفر بسيار مناسبي مي تواند باشد علي الخصوص در فصل بهار و تابستان از هرجاي اين شهر گذر كنيد سرسبزي آن چشمهايتان را ميربايد و صداي دلنشين آبشارها گوشنواز است.
آژانس مهرانديشان هر سال در فصل بهار و تابستان تور لرستان را به اجرا ميگذارد كه بسيار مورد استقبال گردشگران قرار ميگيرد.شما نيز براي بازديد از جاذبه هاي لرستان بهتر است در تور لرستان شركت كنيد تا با برنامه ريزي در زمان كم از تمامي ديدني هاي ان ديدن كرده و سفري خاطره انگيز در خاطران ثبت شود.اگر براي سفر به لرستان آماده ايد با ما همراه شويد...

 

تورهاي گردشگري مشابه تور لرستان از آژانس مهرانديشان:
تور سرعين شهر چشمه هاي آبرگم
تور نمك آبرود سرزمين سبز
تور ماسال بهشت گمشده گيلان
تور جنگل ابر سوار بر ابرها
تور رفتينگ قايقراني بر موجهاي سفيد
تور كاشان دو روزه قدم زدن در كوچه باغ تاريخ ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۶:۰۳ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

جاذبه هاي ديدني استان مازندران

[caption id="attachment_2737" align="aligncenter" width="300"]جاذبه هاي ديدني مازندران جاذبه هاي ديدني مازندران[/caption]

مازندران از استان هاي شمالي ايران در حاشيه ي درياي خزر است و آب و هواي مرطوب و باراني آن سبب سرسبزي و آباداني اين خطه شده است.وجود جنگل ها ، رودخانه ها و دريا در هر فصل سال گردشگران زيادي را به سمت اين سرزمين سبز مي كشاند. با جاذبه هاي گردشگري شمال بيشتر آشنا شويد:

[caption id="attachment_2713" align="aligncenter" width="300"]تور نمك آبرود تور نمك آبرود[/caption]

نمك آبرود: مجتمعي ست تفريحي- توريستي و مسكوني.تمام امكانات رفاهي و گردشگري براي طبيعتگردان در اين منطقه فراهم است از جاذبه هاي گردشگري نمك آبرود تله كابين آن است كه با آن بر فراز جنگل عبور ميكنيد و در انتها به زيباترين منطقه نمك آبرود مي رسيد. در تور نمك آبرود چه به صورت تور 1 روزه نمك آبرود و چه به صورت تور 2 روزه نمك آبرود از اين مجتمع توريستي ديدن خواهيد كرد.

[caption id="attachment_1449" align="aligncenter" width="300"]تور مرداب هسل تور مرداب هسل[/caption]

مرداب هسل: مرداب هسل در شهر چالوس قراردارد. اين مرداب در هر فصل سال به رنگ خاصي در مي آيد در بهار سبز رنگ است و در پاييز سرخ رنگ چرا كه سطح ان با برگ درختان پوشيده مي شود و به رنگ آنها در مي آيد.در تور نمك آبرود 2 روزه از اين مرداب به عنوان يكي از شگت هاي روز اول ديدن خواهيد كرد.

درياچه چورت: اين درياچه كه در شمال ايران قرار دارد علي الخصوص در فصل پاييز زيبايي به خصوصي دارد. درختان هزار رنگ پاييزي در اطراف آن آرامش را به گردشگران هديه مي كنند. درياچه چورت در نزديكي باداب سورت قراردارد بنا بر اين بازديد از باداب سورت را فراموش نكنيد.

رامسر:  تور رامسر از پرتقاضاترين تورهاي شمال است. رامسر مرز بين استان مازندران و گيلان است.در غرب استان مازندران قرارگرفته است.روستاي جواهر ده رامسر از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري رامسر است.روستايي با طبيعتي بكر و دلنشين. در تور چند روزه نمك آبرود روز دوم را به گشت و گذار در رامسر ميپردازيد.

[caption id="attachment_2649" align="aligncenter" width="258"]تور فيلبند تور فيلبند[/caption]

فيلبند: از ارتفاعات بي نظير استان مازندران روستاي غرق در مه و ابر فيلند است. اين روستا به اقيانوس ابر نيز شهرت دارد. در تور فيلبند از اين ارتفاعات ديدن خواهيد كرد. همچنين منطقه ي زيباي سنگ چال آمل نيز ميزبان شما در اين تور يكروزه است.

[caption id="attachment_2312" align="aligncenter" width="300"]تور درياچه ارواح تور درياچه ارواح[/caption]

درياچه ممرز : اين درياچه كه به درياچه ارواح شهرت دارد در نزديكي نوشهر و جنگل سيسنگان قرار گرفته است. از جذابيت هاي اين درياچه تنه هاي خشك درختان است كه سر از آب بيرون آورده اند و مه حاكم بر درياچه كه اغلب هميشگي است جلوه ي خاصي به اين طبيعت زيباي شمال ميبخشد.در تور 1 روزه شمال مي توانيد از اين جاذبه طبيعي بازديد به عمل آورديد.

[caption id="attachment_2685" align="aligncenter" width="300"]تور تنگه دار تور تنگه دار[/caption]

تنگه دار: در فصل تابستان سفر به يك منطقه خوش آب و هوا و خنك چون تنگه دار لذت بخش است. تور شاد يكروزه تنگه دار در نزديكي نوشهر برگزار مي شود. اين تور به صورت رودخانه نوردي و جنگل نوردي است. اين تنگه در كنار جنگل هاي سرسبز داليخاني قرار دارد و از مكان هاي توريستي شمال در فصل تابستان است.

ساحل و جنگل سيسنگان: گردشگراني كه به سفر شمال مي روند آرامش ساحل و صداي امواج دريا را به هر جاذبه ي ديدني شمال ترجيح ميدهند.همچنين شمال به سرسبزي جنگل هايش شهرت دارد. در ساحل و جنگل سيسنگان در نزديكي نوشهر مي توانيد اين دو جاذبه ي طبيعي را در كنار يكديگر و با فاصله ي كم مورد بازديد قرار دهيد. در تور 2 روزه نمك آبرود روز دوم به گشت و گذار در منطقه سيسنگان مي پردازيد.

[caption id="attachment_2309" align="aligncenter" width="300"]تور يك روزه هفت آبشار تور يك روزه هفت آبشار[/caption]

هفت آبشار: هفت ديار پاك در دل جنگل هاي سوادكوه مازندران. در هفت آبشار به تماشاي هفت آبشار پياپي ، حوضچه هاي آب شنا و آب تني ميپردازيد. تور يك روزه هفت آبشار در روزهاي تعطيل هفته علي الخصوص در فصل بهار و تابستان گردشگران زيادي را به سمت خود ميكشاند.

سخن آخر:

آژانس مهرانديشان تمام مكان هاي ديدني شمال كه در بالا نام برده شد را به صورت تورهاي 1 روزه  و گاها برخي از آن ها را به صورت تور چند روزه شمال برگزار مي نمايد. براي اطلاع از قيمت تور شمال مي توانيد به صفحه ي اصلي سايت آژانس مهرانديشان مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد.

هواي شمال گرچه شرجي ست در فصل تابستان قسمت هايي از آن براي يك سفر تابستانه مناسب است و آب و هواي آن خنك است اين مناطق ييلاقي همچون تور شاد تنگه دار و تور 1 روزه فيلبند مي باشند كه براي آشنايي با آن و لذت بردن از طبيعت زيباي آن مي توانيد همسفر آژانس مهرانديشان باشيد.

مازندارن سرسبز هميشه مقصد گردشگران و طبيعت گردان بوده است. شمال ايران وسعت زيادي دارد و جاذبه هاي ديدني بسياري را درون خود جاي داده است. در تور شمال مي توانيد هر روز به يك بخش از شمال ايران سفر كنيد. از تور نمك آبرود گرفته تا تور رامسر و تورهاي شاد ديگر كه اغلب به صورت تور يك روزه برگزار مي شوند.


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۳۵ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

جاذبه هاي ديدني سرعين


درياچه شورابيل:

از جاذبه هاي ديدني اردبيل و سرعين درياچه ي شورابيل است.اين درياچه يكي از درياچه هاي طبيعي درون شهري ست. در گذشته گل آن بيماران را شفا ميداده اما امروزه زيستگاه پرندگان مهاجر به اردبيل است.علت نام گذاري اين درياچه به شورابيل ، آب شور مزه آن بوده است اما امروزه با افزودن آب شيرين به آن امكان پرورش نوعي از قزل آلا در آب آن فراهم گشته است. در تور سرعين مي توانيد از اين درياچه ي زيبا ديدن كنيد.

جنگل فندقلو:

اگر در مسير شهر اردبيل به سمت نمين حركت كنيم، در 10 كيلومتري اين شهر به جنگلي زيبا مي رسيم. جايي كه در فصل بهار پوشيده از گل هاي سفيد و زيباي بابونه است. شهرت اين جنگل به درختان انوبه فندق است كخه علت نامگذاري آن هم همين بوده است. اگر از تور سرعين در فصل بهار استفاه ميكنيد حتما عطر شكوفه هاي بابونه ي اين جنگل در خاطرتان جاودان مي ماند.

روستاي ويلا دره:

ييلاق بيله درق يا همان ويلا دره دومين جاذبه گردشگري شهر سرعين مي باشد. دويست متر پهنا دارد و در عمق صد متري يك دره واقع شده است.اين دره در سه كليومتري شمال سرعين قرار گرفته است.اهميت اين روستا براي گردشگران تور سرعين در آب و هواي بسيار مطبوع و خنك آن است. چشمه هاي آب معدني و طبيعت بي نظير آن فرصتي را فراهم مي آورد تا تمام زيبايي هاي طبيعي را در يك زمان با هم ببينيد.كندوهاي عسل ، چشمه ها ، درختان زيبا، گل ها و از همه زيباتر غارهاي متعدد طبيعي كه بسيار چشم نواز است. از بين تمام غارها يك غار با دهانه ي بزرگ بر بالاي تپه بيله درق قرار گرفته است كه گردشگران تور سرعين از اين غار بازديد به عمل مي آورند.

چشمه آب گازدار:

در روستاي ويلا دره كه همانطور كه قبلا گفته شد از دومين جاذبه هاي گردشگري سرعين به شمار مي رود يك چشمه ي بزرگ استخري قرار دارد كه آب آن برعكس چشمه هاي معدني ديگر سرعين سرد است و جذابيت بعدي آن اينست كه اين آب داراي گاز طبيعي ست كه نوشيدن آن چون نوشابه برايتان جذاب خواهد بود علاوه بر آن خصوصيات درماني بسياري دارد و براي بيماري هاي كبدي ،دستگاه تغذيه و پوست و بافت بدن مفيد است.

براي سفر به سرعين خودتان را آماده كنيد و در تابستان 97 همراه آژانس مهرانديشان در تور سرعين اردبيل آستارا اوقات خوشي را سپري كنيد. تور سرعين هر هفته از سه شنبه تا جمعه و ايام تعطيل به صورت گروهي برگزار ميگردد.اقامت تور سرعين اردبيل آستارا در هتل دربار واقع در مركز شهر است.تمام تلاش ما جلب رضايت شما در تورهاي ايرانگردي اين شركت مي باشد و همواره قيمت تور سرعين از سوي اين شركت در بهترين نرخ ممكن پيشنهاد مي شود.

براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور سرعين و قيمت تور سرعين با آژانس مهرانديشان تماس بگيريد يا از طريق لينك زير عمل نماييد:

[maxbutton id="3" ]

 

تورهاي مشابه تور سرعين اردبيل آستارا در فصل تابستان:

تور نمك آبرود

تور شمال

تور كوير مصر

تور نمك آبرود 2 روزه

تور دو روزه نمك آبرود

تور نمك آبرود سه روزه

تور چند روزه شمال

تور رامسر

تور گردشگري

تور گردشگري شمال

تور كوير مرنجاب

تور رفتينگ


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

معرفي جاذبه هاي ديدني ساري

شمال ايران انبوه ترين نقاط توريستي ايران را در خود جاي داده است. در اين منطقه به دليل نزديكي مرز شهرهاي مختلف شمالي ميتوان جاذبه هاي گردشگري را در زمان كم و با طي مسافت كم مورد بازديد قرار داد. ساري پر جمعيت ترين شهر مازندران و مركز استان است.در ادامه به معرفي جاذبه هاي ديدني ساري اشاره ميكنيم:

درياچه چورت:

درياچه چورت يكي از زيباترين درياچه هاي كم سن و سال ايران مي باشد. اين درياچه در سال 1318 شمسي بر اثر يك زلزله و سد شدن آب چشمه ايجاد شد. هنوز تنه هاي درختان كه قبل ها در اينجا بوده اند از آب بيرون زده است و به زيبايي درياچه افزوده است. اقليم سرسبز درياچه به دليل قرارگيري در ميان ابنوه جنگل و درختان سرسبز ، صداي پرندگان بومي و آب و هواي خوب آن از ويژگي هاي طبيعي اين درياچه است كه آن را به يكي از جاذبه هاي ديدني شمال تبديل كرده است.
اين درياچه زيستگاه ماهي هايي ست كه يا توسط مردم محلي در اينجا رها شده اند يا تخم آن توسط پرندگان در اين درياچه رها شده است و به مرور به جمعيت انها افزوده شده است گاها مردم در اين درياچه به ماهيگيري نيز مشغول مي شوند.
اين درياچه در اصل درياچه ميانشه نام دارد ولي به دليل نزديكي به روستاي چورت به اين نام معروف شده است.
براي رسيدن به اين درياچه زيبا بايد از جاده ساري به سمت كياسر حركت كنيد.

درياچه الندان:
درياچه الندان همچون درياچه چورت در نزديكي كياسر ساري قرار دارد.اين منطقه مه آلود در زمستان زيستگاه اردك هاست و در فصل بهار بنفشه و گياهان دارويي در اين منطقه مي رويند.در پاييز نيز عطر ازگيل در منطقه ميپيچد.مجموعه درياچه الندان به دليل زيبايي فوق العاده اش و طبيعت منحصر به فردش لوكيشن فيلمبرداري بسياري از فيلم هايي ست كه در شمال ايران ساخته مي شود.

چشمه هاي رنگي باداب سورت:

در شهرستان ساري ، بخش چهاردانگه چشمه ها در مسير عبور خود از بالا به پايين كوه حوضچه هاي متعددي را به وجود آورده است. چيزي كه اين حوضچه ها را متمايز ميكند طعم و رنگ متفاوت انهاست.يكي بي رنگ و بدون مزه است ديگري نارنجي رنگ و شورمزه كه هر كدام خواص درماني جداگانه نيز دارا مي باشند.

براي تماشاي زيبايي هاي شمال ايران و ساري مي توانيد از تورهاي يك روزه شمال و تورهاي چند روزه شمال از آژانس مهرانديشان استفاده كنيد. تور درياچه چورت علي الخصوص در پاييز علاقه مندان زيادي را به خود جذب مينمايد.تور باداب سورت نيز هم به صورت تور يك روزه هم تور دو روزه توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود.

 

تورهاي شمال ايران از آژانس مهرانديشان:
تور نمك آبرود

تور رامسر

تور ماسال

تور گلستان

تور جنگل ابر

تور فيلبند

تور هفت آبشار

تور جنگل راش

تور قلعه رودخان

تور ماسوله

تور ساحل و جنگل گيسوم

تور كندلوس

تور مرداب هسل

تور درياچه ارواح

 


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۱:۱۹ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تور كوير مصر

تور كوير مصر

كوير مصر نامي غريب در ايران! احتما با شنيدن اين نام ذهنتان به سمت اهرام ثلاثه پرواز ميكند. اما اگر در تور كوير مصر شركت كنيد در ايران سرزميني را مي يابيد كه رمز و رازهايش دست كم از اهرام ثلاثه ندارد.مصر روستايي در نزديكي خور و بيابانك از توابع استان اصفهان است.در ادامه به آنچه در سفر به كوير مصر در انتظارتان است ميپردازيم: مهم ترين جاذبه ي كوير مصر رمل هاي شني طلايي رنگ است كه قدم زدن روي آن و لمس شن هاي نرم آن لابه لاي انگشتانتان لذتي وصف ناشدني دارد.در تور كوير مصر مي توانيد رها و آزاد روي اين تپه ها دراز بكشيد و به آسمان پر ستاره كوير خيره شويد. ستاره ها آنقدر نزديك زمين هستند كه احساس ميكني تا دست دراز كني ستاره ميچيني... اينجا مرزي بين آسمان و زمين نيست هر دو يكديگر را در آغوش كشيده اند.

در سفر به كوير كوتاهي نكنيد... سراپا چشم شويد و از گوشه گوشه ي آن ديدن كنيد. درياچه نمك از ديگر جاذبه هاي مورد بازديد در تور كويرگردي است. اگر به تنهايي به كويرنوردي ميپردازيد حتما يك راهنما همراهتان داشته باشيد، درياچه نمك براي كساني كه با اين منطقه غريب هستند خطر گم كردن راه اصلي را در پي دارد.

نخلستان سوخته از ديگر عجايب كوير مصر است. در دل كوير نخل هايي را ميبينيد كه باروري ندارد چرا كه ساليان گذشته با نفت خشك شده اند براي پرده برداشتن از اين راز مي توانيد در تور يك روزه كوير همراه ما باشيد و از اين منطقه ديدن كنيد.

از تفريحات مهيج كوير سافاري ست. سافاري يا همان ماشين سواري با خودروهاي شاسي بلند دقيقا روي همين رمل هاي شني انجام ميشود و بيشتر كويرنوردان به اين تفريح علاقه خاصي نشان ميدهند. تفريح ديگري كه شيريني خاصي براي گردشگران دارد شتر سواري ست كه در كمتر توري ميتوانند تجربه كنند.

در سفر به كوير مصر شب را ميتوانيد در كاروانسراهاي سنتي منطقه بمانيد. اين اقامتگاه ها بومگردي و سنتي ست و زير نظر ميراث فرهنگي به فعاليت ميپردازند و امكانات رفاهي گردشگران را براي يك سفر ناب به كوير ايران فراهم ميكنند. و اما در كنار اين اقامتگاه ها دو هتل سنتي نيز كه امكانات به مراتب بالاتر و بيشتري نسبت به مهمانسراها دارند به فهاليت ميپردازند. آژانس مهرانديشان از معدود آژانس هايي ست كه تور كوير مصر در هتل را اجرا مي نمايد. تور كوير مصر در هتل بالي مزيت هاي زيادي نسبت به اقامت در مهمانسرا دارد. بزرگترين مزيت آن اينست كه علاوه بر حفظ بافت سنتي كوير ، اتاق ها به صورت تختدار ، حمام و دستشويي مجزا در هر اتاق و مهم تر از همه پلان اتاق ها به دو تخته ، سه و چهار تخته است در حالي كه براي اقامت در مهمانسرا هر اتاق به صورت كف خواب و به 4 الي 5 نفر اختصاص مي يابد به عبارتي اقامت آن گروهي محسوب مي شود.

اگر ميخواهيد راحت ترين و بهترين تور كويرگردي را تجربه كنيد با آژانس مهرانديشان همراه شويد تا از امكانات متمايز ما نسبت به ساير آژانس ها بهره مند شويد.
تور كوير مصر در فصل پاييز شروع و تا هفته آخر فروردين ماه ادامه مي يابد و هر هفته به صورت منظم برگزار مي شود.براي رزرو تور كوير و اطلاع از قيمت تور كوير مصر مي توانيد به قسمت تورهاي طبيعت گردي - تور ماجراجويانه و تور كوير مصر مراجعه نماييد.


برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، زمان سفر به كوير، جاذبه هاي ديدني كوير مصر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۰:۲۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

معرفي بهترين رستوران هاي سرعين

[caption id="attachment_2551" align="alignnone" width="1024"]رستوران سرعين رستوران سرعين  تور سرعين  بهترين رستوران سرعين[/caption]

بهترين رستوران هاي سرعين كجاست؟؟

از هر گردشگري سوال كنيد محال است از طعم لذيذ كباب سرعين با گوشت بره برايتان نگويد... اگر يكبار از اين كباب بچشيد طعم آن براي هميشه زير زبانتان مي ماند و شما را دوباره به سمت سرعين ميكشاند.

در ادامه به معرفي بهترين رستوران هاي شهر سرعين ميپردازيم كه در سفر به سرعين مي توانيد از آنها بهره مند شويد:

رستوران عدل يا رستوران مينايي

اين رستوران در مركز شهر سرعين ميدان ساري شو قرار گرفته است.حاج قاسم و حاج علي دو برادر هستند كه مديريت اين رستوران را به عهده دارند.قربان آشپز اين رستوران است كه در درست كردن كباب با فيله و مغز ران گوساله مهارت زيادي دارد.

رستوران فرزاد

اين رستوران نيز همانند رستوران عدل در مركز شهر و ميدان ساري شو قرار دارد.كه كباب برگ آن همراه طعم خوب و خنك دوغ محلي زبانزد است.

 

چنانچه همسفر آژانس مهرانديشان در تور سرعين اردبيل و آستارا هستيد معمولا وعده هاي غذايي كه كه به عهده تور است در رستوران فرزاد سرعين سرو مي شود.هدف ما اين است كه تور سرعين كه اغلب خانوادگي است با بهترين كيفيت خدمات برگزار شود كه رضايت شما عزيزان را جلب نمايد.

ابن دو رستوران از بهترين رستوران هاي شهر سرعين است. با اين حال پيشنهاد ميكنيم در سفر به سرعين حتما يك وعده غذايي را به ديزي هاي خوش طعم در ساير رستوران ها اختصاص دهيد.

 

براي آشنايي با  [maxbutton id="2" ]   اينجا كليك كنيد.

چنانچه تمايل به رزرو تور سرعين ، اطلاع از قيمت تور سرعين و ساير شرايط سفر با آژانس مهرانديشان را داريد كليك كنيد.


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۰:۴۵ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

تورهاي پر تقاضا در تابستان 97

تابستان بهترين فصل سفر است.البته ايران آنقدر مكان ديدني و گردشگري دارد كه اگر تمام طول سال را سفر كنيد يك عمر براي ديدن زيبايي هايش كم است... در اين مقاله قصد داريم شما را با پرتقاضاترين تورهاي تابستان 97 آشنا كنيم.

تور سرعين اردبيل آستارا

1- تور سرعين اردبيل آستارا

از بين تورهاي داخلي بيشترين تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعين اردبيل آستارا است. سرعين به دليل آب و هواي كوهستاني براي فرار از گرماي هوا ، پناهگاه خوبي ست.تور سرعين هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا مي شود.قيمت تور سرعين براي يك سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبي دارند و از همين رو گردشگران زيادي در تابستان به سرعين سفر ميكنند.اگر تمايل به استفاده از تور هوايي سرعين داريد بايد يك بليط به مقصد اردبيل تهيه كنيد و از آنجا به سرعين سفر كنيد و از آبگرم سرعين و جاذبه هاي ديدني آن لذت ببريد.

تور رفتينگ زاينده رود

2- تور رفتينگ

تفريحات آبي در فصل زمستان به اوج تقاضاي خود ميرسد. اين تورهاي در فصول ديگر سال به دليل سرماي بيش از حد آب به هيچ وجه قابل اجرا نمي باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتينگ هر هفته گردشگران زيادي را به سمت شهرهايي چون شهركرد مي كشاند. تور رفتينگ شهركرد در رودخانه زاينده رود اجرا مي شود. به مدت پنج ساعت به قايقراني مي پردازيد و هر جا كه براي شنا مساعد باشد ليدر قايق به شما فرصت شنا مي دهد. درجه سختي اين رودخانه زياد نيست و هركسي بدون هيج آموزش قبلي ميتواند در تور رفتينگ شركت كند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال يك منطقه ييلاقي در ارتفاعات استان گيلان است. آب و هواي آن در فصل تابستان خنك و معتدل است اما در فصول ديگر سرد است و مناسب سفر نيست. آژانس مهرانديشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در كلبه هاي جنگلي برگزار ميكند و طبيعت گردان از آن استقبال ويژه اي ميكنند. شب ماني در كلبه هاي چوبي آرامش بخش است از همين رو پيشنهاد ميكنيم حتما يكبار هم كه شده به ماسال سفر كنيد.

4- تور تنگه واشي

تور تنگه واشي در فصل تابستان به دو دليل جذابيت ويژه اي دارد. يك آنكه در فيروزكوه و نزديكي تهران قرار دارد دوم آنكه از تفريحات آبي است كه در گرماي تابستان به گردشگران مزه ميدهد. آب اين تنگه در گرماي زياد تابستان هواره به شدت خنك است.تور تنگه واشي به صورت تور يك روزه برگزار مي شود. تورهاي يك روزه براي آنها كه در روز تعطيل فقط فرصت سفر دارند بسيار مناسب است.

تور نمك آبرود

5- تور نمك آبرود

نمك آبرود توريستي ترين شهر شمال است كه در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور ميرسد و تعداد سفرهاي آن هر هفته بيش از هفته ي قبل مي شود. تور نمك آبرود به دو صورت برگزار مي شود. تور 1 روزه نمك آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمك آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار مي شود . البته تور سه روزه نمك آبرود نيز در ايامي تعطيل سال برگزار مي گردد.

سخن آخر:

آژانس مهرانديشان در فصل تابستان علاوه بر تورهاي فوق تورهاي يك روزه و تورهاي چند روزه را در ايران عزيزمان برگزار مي نمايد.البته توصيه ما اينست چون تورهاي نظير تور سرعين و تور رفتينگ فقط در فصل تابستان برگزار مي شود اين سفرها را در اولويت انتخاب سفرهاي تابستاني خود قرار دهيد چون در فصول ديگر امكان سفر به آنها را نخواهيد داشت.و اما تورهاي شمال مانند تور نمك آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار مي شود و فرصت بيشتري براي سفر داريد.براي اطلاع از تورهاي طبيعت گردي و ايرانگردي مي توانيد به صفحه اصلي سايت مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۵:۵۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="300"]تور سرعين اردبيل آستارا چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟[/caption]

سرعين از شهرهاي استان اردبيل است. در كنار كوه هاي سبلان قرار گرفته است. آب و هواي خنكي دارد و شهر چشمه هاي آب معدني است.چشمه هايي كه هميشه جوشانند و به اين شهر طراوت و تازگي مي بخشند. مردمي مهربان و مهمانواز دارد كه آذري زبان هستند.اگر قصد سفر به سرعين را داريد بي شك تابستان برايتان بهترين زمان سفر است. در حالي كه گرماي هوا در شهرهايي چون تهران كلافگي به همراه دارد در تور سرعين از هواي خوب و خنك سرعين لذت خواهيد برد. اگر در اواخر فصل تابستان در تور سرعين اردبيل آستارا شركت ميكنيد چون بيشتر به سمت پاييز مي رويم بهتر است براي شب ها يك دست لباس گرم همراه داشته باشيد چون قطعا شب ها دماي هوا كاهش محسوسي خواهد داشت.

روز را به ويلا دره برويد و از زيبايي هاي اين دره ي زيبا در دل سرعين بهره ببريد.اينجا دومين جاذبه گردشگري سرعين محسوب مي شود.يك غار بزرگ در بالاي تپه ويلا دره نمايان است كه سوژه عكاسي گردشگران است و برايشان جذابيت ويژه اي دارد.

عصرها از استخرهاي آبگرم سرعين استفاده كنيد و توجه داشته باشيد هر يك از اين چشمه ها ويژگي هاي درماني خاصي دارند و براي يك بيماري خاص مفيد هستند. بهترين آبگرم سرعين گاميش گلي است كه كيفيت آن از سوي گردشگران تاييد شده است.

در تور سرعين علاوه بر خود سرعين از جاذبه هاي ديدني اردبيل و آستارا ديدن خواهيد كرد. در اردبيل درياچه زيباي شورابيل در انتظار شماست.

در آستارا از بازارچه مرزي بزرگ ان ديدن مي كنيد و ميتوانيد سوغاتي هاي زيبايي براي دوستانتان تهيه كنيد.

جذاب ترين بخش سفر به سرعين عبور از گردنه ي زيباي حيران و توقف در آن است. از سورتمه و تله كابين گردنه حيران استفاده كنيد و در دل طبيعت ان نفوذ كنيد.گردنه ي حيران از بي نظيرترين مناطق توريستي ايران است كه زيبايي ان هوش از سرتان مي برد.

در آخرين روز تور سرعين اردبيل آستارا از خريد عسل هاي طبيعي اين منطقه غافل نشويد. عسل اصلي ترين سوغاتي سرعين است. كندوهاي عسل در كوهپايه هاي سبلان قرار دارد و طعم و عطر عسل سرعين بي نظير است.

كساني كه از هواي دل انگيز و پاك سرعين در فصل تابستان لذت برده باشند هر سال يكبار همسفر آژانس مهرانديشان هستند و در تور سرعين اردبيل آستارا سه و نيم روزه شركت ميكنند. دو شب را در هتل دربار سرعين سپري ميكنند. هتلي كه تا كنون پاسخگوي خوبي براي نيازهاي گردشگران بوده است.گشت هاي تركيبي در منطقه سرعين اردبيل و آستارا به ترتيب انجام مي شود. ميزيت تور گروهي سرعين نسبت به تور سرعين هوايي كه به صورت انفرادي برگزار مي شود اين است كه در اين تور ليدر تور همراه گردشگران در گشت ها حضور مي يابد و برنامه ريزي گشت ها توسط آژانس مهرانديشان به گونه اي تنظيم مي شود كه تمام آنها تمام و كمال اجرا گردد ولي در تور هوايي سرعين علاوه بر اينكه قيمت تور سرعين افزايش مي يابد، خدمات بليط پرواز و هتل براي گردشگران رزرو مي گردد و از خدمات گشت و ليدر بي بهره اند. اما شما با توجه به نياز خود و همسفرانتان مي توانيد اقدام به رزرو تور سرعين با ويژگي هاي مورد نظر خود نماييد.


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۶:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع: