تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

در سفر به سرعين حتما ببينيد!

تابستان را به نام سرعين زده اند... 6 دنگ! هواي تابستان براي سفر به يك منطقه خوش آب و هوا و خنك مثل سرعين خيلي مناسبه. تور سرعين اردبيل آستارا در از فصل بهار آغاز مي شود اما در فصل تابستان به اوج خود ميرسد و تقاضاي سفر به سرعين در اين فصل دو برابر بهار است. سرعين شهر چشمه هاي آبگرم و در دامنه هاي سرسبز سبلان قرار گرفته است و آب و هواي خنك آن در فصل گرم سال سبب جذب گردشگران ايراني و توريست هاي خارجي به اين منطقه مي شود.

آب گرم سرعين:

همينطور كه گفتيم اصلي ترين جاذبه ي گردشگري سرعين آبگرم سرعين است. آبگرم سبلان و آبگرم گاوميش گلي دو آبگرم معروف سرعين هستند. البته هر يك از آبگرم هاي سرعين خواص درماني مخصوص به خود را دارند. در تور سرعين زمان آزاد خود را ميتوانيد براي ريلكس كردن در اين آبگرم ها سپري كنيد.

روستاي آلوارس :

منطقه ييلاقي كه عشاير شاهسون در فصل گرم سال به اين منطقه مهاجرت ميكنند. چشمه هاي فراوان و مراتع سبز از زيبايي هاي اين روستاست. همچنين اگر قصد خريد عسل و سوغات را داريد عسل و شير اين منطقه زبانزد است.همچنين صنايع دستي آن چون گليم و جاجيم بسيار زيبا است.

آبشار ورگه سران:

در شمال سرعين روستايي به نام ورگه سران قرار دارد كه درست در دامنه هاي سرسبز سبلان واقع شده است. در آن آبشاري به همين نام نيز وجود دارد. اين آبشار حاصل برخورد چندين چشمه در دره ي اين روستا شكل گرفته است. كه صداي آن گوشنواز و منظره ي آن تماشاييست.

اگر از گشت و گذار در شهر خسته شديد خودتان را به مركز شهر برسانيد... رستوران فرزاد يكي از بهترين رستوران هاي شهر سرعين است كه بيشتر تورهاي گردشگري سرعين نيز براي صرف غذا به اين رستوران مراجعه ميكنند. طعم لذيذ كباب و ريحان با دوغ محلي خستگي را از تنتان بيرون ميكند. در سرعين ديزي سنگي به وفور در اكثر رستوران ها طبخ مي شود. همچنين براي بازگشت انرژي از دست رفته تان حتما حلواي سياه محلي را امتحان كنيد بسيار قوي و خوشمزه است.

حالا به ادامه ي گشت هاي تور سرعين مي پردازيم:

درياچه شورابيل:

اين درياچه در شهر اردبيل واقع شده است و حدود 20 دقيقه با مركز شهر سرعين فاصله دارد. اما زماني كه هوا رو به غروب ميرود اطراف درياچه كم كم شلوغ شده و گردشگران در ساعاتي كه آفتاب رو به غروب است براي تماشاي اين درياچه و قايقسواري به سمت اردبيل حركت ميكنند.

جنگل فندقلو:

اين جنگل نيز در شهر اردبيل واقع شده است. ويژگي هاي منحصر به اين جنگل گردشگران زيادي را براي تماشاي اين جنگل به سمت اردبيل مي كشاند.

اين ها بخشي از زيباترين جاذبه هاي گردشگري سرعين است كه اغلب آنها در تور سرعين مورد بازديد قرار ميگرد اما چنانچه به صورت انفرادي به سرعين سفر كرديد پيشنهاد ميكنيم حتما اين جاذبه هاي گردشگري را مورد بازديد قرار دهيد.

قيمت تور سرعين كه به صورت گروهي توسط آژانس هاي گردشگري برگزار مي شود بسيار مناسب تر از سفرهاي انفرادي است ضمن آنكه برنامه ي دقيقي توسط تور ليدر براي بازديد و گشت شما در سرعين ارائه مي شود. چنانچه تمايل به رزرو تور هوايي سرعين داشتيد خدمات هتل و بليط پرواز براي شما توسط آژانس مهرانديشان رزرو خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۱۰ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :