تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

معرفي جاذبه هاي ديدني ساري

شمال ايران انبوه ترين نقاط توريستي ايران را در خود جاي داده است. در اين منطقه به دليل نزديكي مرز شهرهاي مختلف شمالي ميتوان جاذبه هاي گردشگري را در زمان كم و با طي مسافت كم مورد بازديد قرار داد. ساري پر جمعيت ترين شهر مازندران و مركز استان است.در ادامه به معرفي جاذبه هاي ديدني ساري اشاره ميكنيم:

درياچه چورت:

درياچه چورت يكي از زيباترين درياچه هاي كم سن و سال ايران مي باشد. اين درياچه در سال 1318 شمسي بر اثر يك زلزله و سد شدن آب چشمه ايجاد شد. هنوز تنه هاي درختان كه قبل ها در اينجا بوده اند از آب بيرون زده است و به زيبايي درياچه افزوده است. اقليم سرسبز درياچه به دليل قرارگيري در ميان ابنوه جنگل و درختان سرسبز ، صداي پرندگان بومي و آب و هواي خوب آن از ويژگي هاي طبيعي اين درياچه است كه آن را به يكي از جاذبه هاي ديدني شمال تبديل كرده است.
اين درياچه زيستگاه ماهي هايي ست كه يا توسط مردم محلي در اينجا رها شده اند يا تخم آن توسط پرندگان در اين درياچه رها شده است و به مرور به جمعيت انها افزوده شده است گاها مردم در اين درياچه به ماهيگيري نيز مشغول مي شوند.
اين درياچه در اصل درياچه ميانشه نام دارد ولي به دليل نزديكي به روستاي چورت به اين نام معروف شده است.
براي رسيدن به اين درياچه زيبا بايد از جاده ساري به سمت كياسر حركت كنيد.

درياچه الندان:
درياچه الندان همچون درياچه چورت در نزديكي كياسر ساري قرار دارد.اين منطقه مه آلود در زمستان زيستگاه اردك هاست و در فصل بهار بنفشه و گياهان دارويي در اين منطقه مي رويند.در پاييز نيز عطر ازگيل در منطقه ميپيچد.مجموعه درياچه الندان به دليل زيبايي فوق العاده اش و طبيعت منحصر به فردش لوكيشن فيلمبرداري بسياري از فيلم هايي ست كه در شمال ايران ساخته مي شود.

چشمه هاي رنگي باداب سورت:

در شهرستان ساري ، بخش چهاردانگه چشمه ها در مسير عبور خود از بالا به پايين كوه حوضچه هاي متعددي را به وجود آورده است. چيزي كه اين حوضچه ها را متمايز ميكند طعم و رنگ متفاوت انهاست.يكي بي رنگ و بدون مزه است ديگري نارنجي رنگ و شورمزه كه هر كدام خواص درماني جداگانه نيز دارا مي باشند.

براي تماشاي زيبايي هاي شمال ايران و ساري مي توانيد از تورهاي يك روزه شمال و تورهاي چند روزه شمال از آژانس مهرانديشان استفاده كنيد. تور درياچه چورت علي الخصوص در پاييز علاقه مندان زيادي را به خود جذب مينمايد.تور باداب سورت نيز هم به صورت تور يك روزه هم تور دو روزه توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود.

 

تورهاي شمال ايران از آژانس مهرانديشان:
تور نمك آبرود

تور رامسر

تور ماسال

تور گلستان

تور جنگل ابر

تور فيلبند

تور هفت آبشار

تور جنگل راش

تور قلعه رودخان

تور ماسوله

تور ساحل و جنگل گيسوم

تور كندلوس

تور مرداب هسل

تور درياچه ارواح

 


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۱:۱۹ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :