تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="300"]تور سرعين اردبيل آستارا چه زماني براي سفر به سرعين مناسب است؟[/caption]

سرعين از شهرهاي استان اردبيل است. در كنار كوه هاي سبلان قرار گرفته است. آب و هواي خنكي دارد و شهر چشمه هاي آب معدني است.چشمه هايي كه هميشه جوشانند و به اين شهر طراوت و تازگي مي بخشند. مردمي مهربان و مهمانواز دارد كه آذري زبان هستند.اگر قصد سفر به سرعين را داريد بي شك تابستان برايتان بهترين زمان سفر است. در حالي كه گرماي هوا در شهرهايي چون تهران كلافگي به همراه دارد در تور سرعين از هواي خوب و خنك سرعين لذت خواهيد برد. اگر در اواخر فصل تابستان در تور سرعين اردبيل آستارا شركت ميكنيد چون بيشتر به سمت پاييز مي رويم بهتر است براي شب ها يك دست لباس گرم همراه داشته باشيد چون قطعا شب ها دماي هوا كاهش محسوسي خواهد داشت.

روز را به ويلا دره برويد و از زيبايي هاي اين دره ي زيبا در دل سرعين بهره ببريد.اينجا دومين جاذبه گردشگري سرعين محسوب مي شود.يك غار بزرگ در بالاي تپه ويلا دره نمايان است كه سوژه عكاسي گردشگران است و برايشان جذابيت ويژه اي دارد.

عصرها از استخرهاي آبگرم سرعين استفاده كنيد و توجه داشته باشيد هر يك از اين چشمه ها ويژگي هاي درماني خاصي دارند و براي يك بيماري خاص مفيد هستند. بهترين آبگرم سرعين گاميش گلي است كه كيفيت آن از سوي گردشگران تاييد شده است.

در تور سرعين علاوه بر خود سرعين از جاذبه هاي ديدني اردبيل و آستارا ديدن خواهيد كرد. در اردبيل درياچه زيباي شورابيل در انتظار شماست.

در آستارا از بازارچه مرزي بزرگ ان ديدن مي كنيد و ميتوانيد سوغاتي هاي زيبايي براي دوستانتان تهيه كنيد.

جذاب ترين بخش سفر به سرعين عبور از گردنه ي زيباي حيران و توقف در آن است. از سورتمه و تله كابين گردنه حيران استفاده كنيد و در دل طبيعت ان نفوذ كنيد.گردنه ي حيران از بي نظيرترين مناطق توريستي ايران است كه زيبايي ان هوش از سرتان مي برد.

در آخرين روز تور سرعين اردبيل آستارا از خريد عسل هاي طبيعي اين منطقه غافل نشويد. عسل اصلي ترين سوغاتي سرعين است. كندوهاي عسل در كوهپايه هاي سبلان قرار دارد و طعم و عطر عسل سرعين بي نظير است.

كساني كه از هواي دل انگيز و پاك سرعين در فصل تابستان لذت برده باشند هر سال يكبار همسفر آژانس مهرانديشان هستند و در تور سرعين اردبيل آستارا سه و نيم روزه شركت ميكنند. دو شب را در هتل دربار سرعين سپري ميكنند. هتلي كه تا كنون پاسخگوي خوبي براي نيازهاي گردشگران بوده است.گشت هاي تركيبي در منطقه سرعين اردبيل و آستارا به ترتيب انجام مي شود. ميزيت تور گروهي سرعين نسبت به تور سرعين هوايي كه به صورت انفرادي برگزار مي شود اين است كه در اين تور ليدر تور همراه گردشگران در گشت ها حضور مي يابد و برنامه ريزي گشت ها توسط آژانس مهرانديشان به گونه اي تنظيم مي شود كه تمام آنها تمام و كمال اجرا گردد ولي در تور هوايي سرعين علاوه بر اينكه قيمت تور سرعين افزايش مي يابد، خدمات بليط پرواز و هتل براي گردشگران رزرو مي گردد و از خدمات گشت و ليدر بي بهره اند. اما شما با توجه به نياز خود و همسفرانتان مي توانيد اقدام به رزرو تور سرعين با ويژگي هاي مورد نظر خود نماييد.


برچسب: تور سرعين، قيمت تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور هوايي سرعين، تور سرعين هوايي، سفر به سرعين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۶:۴۲ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :