تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

جاذبه هاي ديدني رامسر


رامسر نگين مازندران است.نگين شمال ايران...
جاذبه هاي طبيعي رامسر زيبا و كم نظير است از اين رو چون لولوء در شمال ايران ميدرخشد.رامسر با قرارگيري در حاشيه ي جنگلي شمال و درياي خزر از آب و هواي مطبوع و چشم اندازي بكر برخوردار است.در ادامه به مهم ترين جاذبه هاي توريستي رامسر اشاره ميكنيم:

در سفر به رامسر از كجا ديدن كنيم؟

 

جنگل هاي دالخاني:

اگر 30 كيلومتر از رامسر عبور كنيد به دالان بهشت مي رسيد. اينجا جنگلهاي دالخاني هست. در مسير جاده ييلاق جنت رودبار قرار گرفته است. پوشش گياهي متراكم ، درختان در هم تنيده و بلند ، حيوانات آزاد و رها در طبيعت از ويژگي هاي بارز اين جنگل است. جنگل هاي دالخاني از زيبايي هاي شمال ايران است.اگر در فصل تابستان به اينجا سفر كنيد امكان كمپينگ نيزز برايتان مهياست.

 تله كابين رامسر:
اگر تجربه ي دلنشين تله كابين سواري رامسر را داشته باشيد بي شك نمايي از اين بهشت را نظاره كرده ايد.اين خط انتقالي يكي از زيباترين خطوط انتقالي دنيا به شمار ميرود. بر فراز تله كابين رامسر از يك سو نماي زيبايي از درياي خزر رخ مي نمايد از يك سو جنگل هاي سرسبز و از يك سو شهر رامسر.از آنجا كه لذت تله كابين سواري زياد است در تور سه روزه نمك آبرود - رامسر فرصتي براي استفاده از تله كابين رامسر به گردشگران داده ميشود.


روستاي جواهر ده:

روستاي جواهر ده از توابع دهستان سخت از شهرستان رامسر است.در گذشته مردم رامسر براي رهايي از گرماي رامسر به منطقه ييلاقي جواهر ده تغيير مكان ميداده اند و در زمستان مجددا به رامسر بازميگشته اند.
در مسير رسيدن به جواهرده ، پيچ و خم جاده ي جنگلي آن هوش از سرتان ميبرد.چشمه ها و آبشارها از زيبايي هاي مسير رسيدن به اين روستاست.

يكي از چشمه هاي پربازديد جواهر ده در انتهاي روستا و در كنار تخت سنگي واقع شده است ميتوانيد در تور شمال از اين چشمه ديدن كنيد و از گواراي آب آن نوش جان نماييد.

بوستان جنگلي صفارود:

اين پارك جنگلي از جمله پارك هاي جنگلي طبيعي ست كه بدون دخالت انسان شكل گرفته است.در كيلومتر 9 جاده جواهر ده منطقه ايست در دره و مجاورت رود صفا رود كه بازديد از آن در سفر به شمال خالي از لطف نيست.

تور رامسر و تور نمك آبرود به صورت تركيبي در تمام طول سال توسط آژانس مهرانديشان برگزار مي شود. در تور نمك آبرود 3 روزه گشت رامسر در برنامه ي روز دوم برگزار مي شود.

تورهاي شمال بيشتر به صورت تورهاي خانوادگي برگزار مي شود ولي هدف آن ايجاد محيطي شاد در هواي دلچسب شمال است.پس هنگام شركت در تور نمك آبرود لبخند را فراموش نكنيد.

تورهاي ايرانگردي مشابه تور رامسر از آژانس مهرانديشان:

تور نمك آبرود
تور سرعين اردبيل آستارا
تور ماسال
تور جنگل ابر
تور ماسوله
تور فيلبند
تورلرستان
تور قلعه رودخان
تورگلستان
تور شيراز
تور كوير مصر
تور كوير كاراكال
تور كوير مرنجاب


برچسب: رامسر، سفر به رامسر، تور نمك آبرود رامسر، تور شمال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۱۳:۳۸ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :