تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

تور كوير مصر

تور كوير مصر

كوير مصر نامي غريب در ايران! احتما با شنيدن اين نام ذهنتان به سمت اهرام ثلاثه پرواز ميكند. اما اگر در تور كوير مصر شركت كنيد در ايران سرزميني را مي يابيد كه رمز و رازهايش دست كم از اهرام ثلاثه ندارد.مصر روستايي در نزديكي خور و بيابانك از توابع استان اصفهان است.در ادامه به آنچه در سفر به كوير مصر در انتظارتان است ميپردازيم: مهم ترين جاذبه ي كوير مصر رمل هاي شني طلايي رنگ است كه قدم زدن روي آن و لمس شن هاي نرم آن لابه لاي انگشتانتان لذتي وصف ناشدني دارد.در تور كوير مصر مي توانيد رها و آزاد روي اين تپه ها دراز بكشيد و به آسمان پر ستاره كوير خيره شويد. ستاره ها آنقدر نزديك زمين هستند كه احساس ميكني تا دست دراز كني ستاره ميچيني... اينجا مرزي بين آسمان و زمين نيست هر دو يكديگر را در آغوش كشيده اند.

در سفر به كوير كوتاهي نكنيد... سراپا چشم شويد و از گوشه گوشه ي آن ديدن كنيد. درياچه نمك از ديگر جاذبه هاي مورد بازديد در تور كويرگردي است. اگر به تنهايي به كويرنوردي ميپردازيد حتما يك راهنما همراهتان داشته باشيد، درياچه نمك براي كساني كه با اين منطقه غريب هستند خطر گم كردن راه اصلي را در پي دارد.

نخلستان سوخته از ديگر عجايب كوير مصر است. در دل كوير نخل هايي را ميبينيد كه باروري ندارد چرا كه ساليان گذشته با نفت خشك شده اند براي پرده برداشتن از اين راز مي توانيد در تور يك روزه كوير همراه ما باشيد و از اين منطقه ديدن كنيد.

از تفريحات مهيج كوير سافاري ست. سافاري يا همان ماشين سواري با خودروهاي شاسي بلند دقيقا روي همين رمل هاي شني انجام ميشود و بيشتر كويرنوردان به اين تفريح علاقه خاصي نشان ميدهند. تفريح ديگري كه شيريني خاصي براي گردشگران دارد شتر سواري ست كه در كمتر توري ميتوانند تجربه كنند.

در سفر به كوير مصر شب را ميتوانيد در كاروانسراهاي سنتي منطقه بمانيد. اين اقامتگاه ها بومگردي و سنتي ست و زير نظر ميراث فرهنگي به فعاليت ميپردازند و امكانات رفاهي گردشگران را براي يك سفر ناب به كوير ايران فراهم ميكنند. و اما در كنار اين اقامتگاه ها دو هتل سنتي نيز كه امكانات به مراتب بالاتر و بيشتري نسبت به مهمانسراها دارند به فهاليت ميپردازند. آژانس مهرانديشان از معدود آژانس هايي ست كه تور كوير مصر در هتل را اجرا مي نمايد. تور كوير مصر در هتل بالي مزيت هاي زيادي نسبت به اقامت در مهمانسرا دارد. بزرگترين مزيت آن اينست كه علاوه بر حفظ بافت سنتي كوير ، اتاق ها به صورت تختدار ، حمام و دستشويي مجزا در هر اتاق و مهم تر از همه پلان اتاق ها به دو تخته ، سه و چهار تخته است در حالي كه براي اقامت در مهمانسرا هر اتاق به صورت كف خواب و به 4 الي 5 نفر اختصاص مي يابد به عبارتي اقامت آن گروهي محسوب مي شود.

اگر ميخواهيد راحت ترين و بهترين تور كويرگردي را تجربه كنيد با آژانس مهرانديشان همراه شويد تا از امكانات متمايز ما نسبت به ساير آژانس ها بهره مند شويد.
تور كوير مصر در فصل پاييز شروع و تا هفته آخر فروردين ماه ادامه مي يابد و هر هفته به صورت منظم برگزار مي شود.براي رزرو تور كوير و اطلاع از قيمت تور كوير مصر مي توانيد به قسمت تورهاي طبيعت گردي - تور ماجراجويانه و تور كوير مصر مراجعه نماييد.


برچسب: تور كوير، تور كوير مصر، زمان سفر به كوير، جاذبه هاي ديدني كوير مصر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۰:۲۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :