تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

جاذبه هاي ديدني استان مازندران

[caption id="attachment_2737" align="aligncenter" width="300"]جاذبه هاي ديدني مازندران جاذبه هاي ديدني مازندران[/caption]

مازندران از استان هاي شمالي ايران در حاشيه ي درياي خزر است و آب و هواي مرطوب و باراني آن سبب سرسبزي و آباداني اين خطه شده است.وجود جنگل ها ، رودخانه ها و دريا در هر فصل سال گردشگران زيادي را به سمت اين سرزمين سبز مي كشاند. با جاذبه هاي گردشگري شمال بيشتر آشنا شويد:

[caption id="attachment_2713" align="aligncenter" width="300"]تور نمك آبرود تور نمك آبرود[/caption]

نمك آبرود: مجتمعي ست تفريحي- توريستي و مسكوني.تمام امكانات رفاهي و گردشگري براي طبيعتگردان در اين منطقه فراهم است از جاذبه هاي گردشگري نمك آبرود تله كابين آن است كه با آن بر فراز جنگل عبور ميكنيد و در انتها به زيباترين منطقه نمك آبرود مي رسيد. در تور نمك آبرود چه به صورت تور 1 روزه نمك آبرود و چه به صورت تور 2 روزه نمك آبرود از اين مجتمع توريستي ديدن خواهيد كرد.

[caption id="attachment_1449" align="aligncenter" width="300"]تور مرداب هسل تور مرداب هسل[/caption]

مرداب هسل: مرداب هسل در شهر چالوس قراردارد. اين مرداب در هر فصل سال به رنگ خاصي در مي آيد در بهار سبز رنگ است و در پاييز سرخ رنگ چرا كه سطح ان با برگ درختان پوشيده مي شود و به رنگ آنها در مي آيد.در تور نمك آبرود 2 روزه از اين مرداب به عنوان يكي از شگت هاي روز اول ديدن خواهيد كرد.

درياچه چورت: اين درياچه كه در شمال ايران قرار دارد علي الخصوص در فصل پاييز زيبايي به خصوصي دارد. درختان هزار رنگ پاييزي در اطراف آن آرامش را به گردشگران هديه مي كنند. درياچه چورت در نزديكي باداب سورت قراردارد بنا بر اين بازديد از باداب سورت را فراموش نكنيد.

رامسر:  تور رامسر از پرتقاضاترين تورهاي شمال است. رامسر مرز بين استان مازندران و گيلان است.در غرب استان مازندران قرارگرفته است.روستاي جواهر ده رامسر از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري رامسر است.روستايي با طبيعتي بكر و دلنشين. در تور چند روزه نمك آبرود روز دوم را به گشت و گذار در رامسر ميپردازيد.

[caption id="attachment_2649" align="aligncenter" width="258"]تور فيلبند تور فيلبند[/caption]

فيلبند: از ارتفاعات بي نظير استان مازندران روستاي غرق در مه و ابر فيلند است. اين روستا به اقيانوس ابر نيز شهرت دارد. در تور فيلبند از اين ارتفاعات ديدن خواهيد كرد. همچنين منطقه ي زيباي سنگ چال آمل نيز ميزبان شما در اين تور يكروزه است.

[caption id="attachment_2312" align="aligncenter" width="300"]تور درياچه ارواح تور درياچه ارواح[/caption]

درياچه ممرز : اين درياچه كه به درياچه ارواح شهرت دارد در نزديكي نوشهر و جنگل سيسنگان قرار گرفته است. از جذابيت هاي اين درياچه تنه هاي خشك درختان است كه سر از آب بيرون آورده اند و مه حاكم بر درياچه كه اغلب هميشگي است جلوه ي خاصي به اين طبيعت زيباي شمال ميبخشد.در تور 1 روزه شمال مي توانيد از اين جاذبه طبيعي بازديد به عمل آورديد.

[caption id="attachment_2685" align="aligncenter" width="300"]تور تنگه دار تور تنگه دار[/caption]

تنگه دار: در فصل تابستان سفر به يك منطقه خوش آب و هوا و خنك چون تنگه دار لذت بخش است. تور شاد يكروزه تنگه دار در نزديكي نوشهر برگزار مي شود. اين تور به صورت رودخانه نوردي و جنگل نوردي است. اين تنگه در كنار جنگل هاي سرسبز داليخاني قرار دارد و از مكان هاي توريستي شمال در فصل تابستان است.

ساحل و جنگل سيسنگان: گردشگراني كه به سفر شمال مي روند آرامش ساحل و صداي امواج دريا را به هر جاذبه ي ديدني شمال ترجيح ميدهند.همچنين شمال به سرسبزي جنگل هايش شهرت دارد. در ساحل و جنگل سيسنگان در نزديكي نوشهر مي توانيد اين دو جاذبه ي طبيعي را در كنار يكديگر و با فاصله ي كم مورد بازديد قرار دهيد. در تور 2 روزه نمك آبرود روز دوم به گشت و گذار در منطقه سيسنگان مي پردازيد.

[caption id="attachment_2309" align="aligncenter" width="300"]تور يك روزه هفت آبشار تور يك روزه هفت آبشار[/caption]

هفت آبشار: هفت ديار پاك در دل جنگل هاي سوادكوه مازندران. در هفت آبشار به تماشاي هفت آبشار پياپي ، حوضچه هاي آب شنا و آب تني ميپردازيد. تور يك روزه هفت آبشار در روزهاي تعطيل هفته علي الخصوص در فصل بهار و تابستان گردشگران زيادي را به سمت خود ميكشاند.

سخن آخر:

آژانس مهرانديشان تمام مكان هاي ديدني شمال كه در بالا نام برده شد را به صورت تورهاي 1 روزه  و گاها برخي از آن ها را به صورت تور چند روزه شمال برگزار مي نمايد. براي اطلاع از قيمت تور شمال مي توانيد به صفحه ي اصلي سايت آژانس مهرانديشان مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد.

هواي شمال گرچه شرجي ست در فصل تابستان قسمت هايي از آن براي يك سفر تابستانه مناسب است و آب و هواي آن خنك است اين مناطق ييلاقي همچون تور شاد تنگه دار و تور 1 روزه فيلبند مي باشند كه براي آشنايي با آن و لذت بردن از طبيعت زيباي آن مي توانيد همسفر آژانس مهرانديشان باشيد.

مازندارن سرسبز هميشه مقصد گردشگران و طبيعت گردان بوده است. شمال ايران وسعت زيادي دارد و جاذبه هاي ديدني بسياري را درون خود جاي داده است. در تور شمال مي توانيد هر روز به يك بخش از شمال ايران سفر كنيد. از تور نمك آبرود گرفته تا تور رامسر و تورهاي شاد ديگر كه اغلب به صورت تور يك روزه برگزار مي شوند.


برچسب: تور نمك آبرود، نمك آبرود، تور سه روزه نمك آبرود، رزرو تور نمك آبرود، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۳۵ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :