تور ارزان ايرانگردي تور ارزان ايرانگردي .

تور ارزان ايرانگردي

جاذبه هاي ديدني آستارا

يكي از گشت هاي تور سرعين مربوط به آستارا مي شود. آستارا در بين راه سفر به سرعين است. كه منطقه اي سرسبز در استان گيلان است، مرز بين گيلان و جمهوري آذربايجان است ازين نظر يكي از شهرهاي مهم كشور محسوب مي شود. بازارچه ي مرزي آن يكي از مراكز مهم خريد مردم است كه در سفر هم به عنوان يك جاذبه گردشگري محسوب مي شود.طبيعيست آستارا از انجا كه در استان گيلان واقع شده است با توجه به ميزان زياد بارش هاي ساليانه از آب و هوايي مرطوب برخوردار است و از آنجا كه در امتداد كوهاي سبلان قرار گرفته است و خود نيز شامل رشته كوه ها و دشت هاي زياديست خنكي مطلوبي دارد و هواي ان شرجي و آزاردهنده نيست.
معرفي جاذبه هاي ديدني آستارا

آبشار لاتون:
اين آبشار در شهرستان آستارا با 105 متر ارتفاع بلندترين آبشار ايران است.اين آبشار از مرتفع ترين كوه منطقه آستارا يعني اسپيناس سرچشمه ميگيرد.اين كوه 2105 متر ارتفاع دارد و پس آب آبشار پس از سرريز شدن به 3 حوض بزرگ و 3 آبشار به ارتفاع 10 متر ميريزد و پس از عبور از آن به رودخانه لونديل كه هفده كيلومتر طول دارد ميريزد و از انجا به يك شيب تند پس از گذشتن از لونديل و كوته كومه به درياي خزر ميريزد.

براي رسيدن به اين آبشار حدود 4 ساعت جنگل نوردي  پيش روي شماست از مسير زيباي جنگلي و تپه ها ميگذريد تا به آبشار برسيد. بي شك دل انگيزترين صداي طبيعت صداي فرود آب است اگر به گيلان يا آستارا سفر كرديد يا حتي در بين مسير سفر به سرعين گذرتان به آستارا افتاد حتما از آبشار لاتون ديدن نماييد.

تالاب استيل:

اين تالاب در 17 كيلومتري شهر آستارا و در جاده رشت به آستارا قراردارد. نكته ي جالب توجه براي گردشگران تالاب استيل منظره ي منحصر به فرد آن با نمايي از كوه و جنگل است. آب اين تالاب شيرين است و ماهي كپور و اردك ماهي در اين زيستگاه به وفور يافت مي شوند به طوري كه اين تالاب فضاي خوبي براي ماهي گيري به وجود آورده است.


در اين تالاب درختان توسكا به صورت معلق در آب هستند كه منظره ي عجيبي را خلق كرده اند. ريشه ي اين درختان در آب است نه خاك و به همين دليل اين درختان مدام در حال جابجايي هستند كه به زيبايي درياچه ميافزايد و به تالاب درختان شناور نيز شهرت دارد.

 ساحل صدف:

اين ساحل نيز در مجاورت منطقه حفتظت شده لندويل است و تا مركز شهر آستارا يك ربع فاصله دارد و بدليل پوشانده شدن سطح ساحل از صدف هاي بسيار به اين نام شهرت يافته و زيبايي خاصي دارد.

يادآور مي شويم آستارا در مسير سفر به سرعين است چنانچه در تورهاي سرعين آژانس مهرانديشان شركت كنيد از بازارچه مرزي آستارا ديدن خواهيد كرد اما اگر انفرادي به آستارا سفر ميكنيد اميدواريم اين اطلاعات كمك شاياني به شما در شناساندن جاذبه هاي ايران عزيزمان كرده باشد.

 

تورهاي ايرانگردي آژانس مهرانديشان:
تور سرعين اردبيل آستارا

تور لرستان
تور ماسال

تور جنگل ابر
تور يك روزه
تور چند روزه


برچسب: تور سرعين، تور سرعين اردبيل آستارا، تور سرعين از مشهد، تور سرعين هوايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۳۷ توسط:آژانس مهرانديشان موضوع: